Vonk?

Alles over de techniek en sleutelen
Martijn

Bericht door Martijn »

Dan zal die 16 mm wel wat goed doen ! En als hij nu al flink toeren blaast mag je je vertanding ook veranderen ?

Ik rijd nameljik met n f5b 13 - 44 !
reddevil
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door reddevil »

je condensator heeft massa door het schroefje waarmee hij vast zit op je bodemplaat..(als je een condensator met 1 draad heb)

als je met 2 draden heb dan heb je waarschijnlijk een draadje uit je kabelboom als massa(DENK IK!?)
lespaultje

Bericht door lespaultje »

reddevil schreef:je condensator heeft massa door het schroefje waarmee hij vast zit op je bodemplaat..(als je een condensator met 1 draad heb)

als je met 2 draden heb dan heb je waarschijnlijk een draadje uit je kabelboom als massa(DENK IK!?)

ik heb al naar de condensator gekeken, die is gewoon helemaal in orde dus :wink:

Martijn schreef:Dan zal die 16 mm wel wat goed doen ! En als hij nu al flink toeren blaast mag je je vertanding ook veranderen ?

Ik rijd nameljik met n f5b 13 - 44 !

wat zou jij dan doen met vertanding ? 14/44?
edje

Bericht door edje »

reddevil schreef:je condensator heeft massa door het schroefje waarmee hij vast zit op je bodemplaat..(als je een condensator met 1 draad heb)

die twee draden zitten gewoon op het zelfde punt vast gesoldeerd :wink:

@paul vertanding is denk ik wel goed zo. anders gewoon proberen met een 16mm :wink:
reddevil
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door reddevil »

edje schreef:

die twee draden zitten gewoon op het zelfde punt vast gesoldeerd :wink:

@paul vertanding is denk ik wel goed zo. anders gewoon proberen met een 16mm :wink:

bij mij zat er 1 lipje aan die op de contact punten moest.. en 1tje die uit mijn kabelboom kwam!?
lespaultje

reddevil schreef:bij mij zat er 1 lipje aan die op de contact punten moest.. en 1tje die uit mijn kabelboom kwam!?

ja bij mij is het ook zoiets, eentje op contactpunten(dat lipje) en de andere heb ik moeten solderen aan waarschijnlijk de kabelboom :?
reddevil
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door reddevil »

ja idd :lol:
lespaultje

maar hij doet het nu weer goed :D dus dan laat ik het zo :P
Plaats reactie