Dan moet je wel echt een goede hebben dewaal,heb begrepen dat het bij de meeste bij 120 ophoud.
Maar goed , het blijven machtige machines voor grote jongens met grote beurzen Alleen al wat ze uitgeven aan spuitwerk heb je een hele mooie fs1 voor
RDFS1 schreef:Dan moet je wel echt een goede hebben dewaal,heb begrepen dat het bij de meeste bij 120 ophoud. Maar goed , het blijven machtige machines voor grote jongens met grote beurzen Alleen al wat ze uitgeven aan spuitwerk heb je een hele mooie fs1 voor
Inderdaad, als ik hoor wat er hier ter plaatse wordt uitgegeven om een Dapp te restaureren dan klapperen je oren hoor. Ze willen ze echt in nieuwstaat, of zoals op de pics in een speciale uitvoering. Ik vind het mooi spul, maar erg duur. Degelijk is het aan de andere kant dan ook weer wel hoor.
Axel schreef:Idd ik wacht ook al ruim een week op mn sproeiers van fs1shop, terwijl ik mn spullen van hen normaal binnen 3 dagen binnenheb
Je moet daar ook niet kopen
Ach ja, ze hebben veel spul die anderen niet hebben, snelle levertijd normaal. Ze zijn dan wat duurder maar dan heb je wel spullen die je ergens anders niet kan krijgen... En ik ben al een keer bij ze geweest en t zijn aardige mensen met veel leuk spul in hun schuurtje
Axel schreef:Idd ik wacht ook al ruim een week op mn sproeiers van fs1shop, terwijl ik mn spullen van hen normaal binnen 3 dagen binnenheb
Je moet daar ook niet kopen
Ach ja, ze hebben veel spul die anderen niet hebben, snelle levertijd normaal. Ze zijn dan wat duurder maar dan heb je wel spullen die je ergens anders niet kan krijgen... En ik ben al een keer bij ze geweest en t zijn aardige mensen met veel leuk spul in hun schuurtje