Triforce schreef:ik zit op deltion jah en hans w ook,
welke opleiding ga je doen??
ik ga volgend jaar naar het nieuwe gebouw en daar doe ik de meubel/scheepsbouw opleiding niveau 4
jullie dan?
hey nog een meubelmaker ...ik zit op het hmc-college amsterdam (1e jaar)
haha is dat niet shm amsterdam? want daar kon ik ook heen? een vriend van me gaat naar shm amsterdag
haha neei, het is echt hmc(hout en meubelerings college) zit 2 minuten lopen vanaf station sloterdijk... er is ook nog 1 vestiging in rotterdam, hmc is de grootste meubelmakers school in nederland zeggen ze op mijn school....
Triforce schreef:ik zit op deltion jah en hans w ook,
welke opleiding ga je doen??
ik ga volgend jaar naar het nieuwe gebouw en daar doe ik de meubel/scheepsbouw opleiding niveau 4
jullie dan?
hey nog een meubelmaker ...ik zit op het hmc-college amsterdam (1e jaar)
haha is dat niet shm amsterdam? want daar kon ik ook heen? een vriend van me gaat naar shm amsterdag
haha neei, het is echt hmc(hout en meubelerings college) zit 2 minuten lopen vanaf station sloterdijk... er is ook nog 1 vestiging in rotterdam, hmc is de grootste meubelmakers school in nederland zeggen ze op mijn school....
ja je hebt gelijk was ff in de war maar die jonge waar ik het over had gaat ook naar het hmc en ik ga naar deltion is net de andere kant op maar lage nog een meubelmaker
vanmiddag rond een uur of half 2 een rode 2ru gespot in Rotterdam/schiedam de jongen had een blauw met zwart getreepte trui aan en hij reed samen met een puch maxi radical is het iemand van het forum ?
zag dit weekend in Nieuwveen (dat kennen jullie wel) op de dijk van de ringsloot een schitterende (rot zon) 2ru voorbij rijden. Zat een jongen op die ik nog geen 16 jaar geef, dus mogelijk hij of zijn paps op het forum?