ja ik wil ook heel graag mee naar de meeting !! alleen, als ie dus goedgekeurd is, nieuwe cilinder erop, moet ik wel inrijden. maar het kenteken, hoelang duurt dat dan voordat het binnen is ?? want anders laat ik gewoon de oude cilinder erop zitten rijd dan niet denderend maarja
meen je dat nou want dan is ie nu wel goed voor de keuring alleen ff kijken met eventueel de knipperlichten, ze willen soms niet helemaal werken helaas
rise and shine schreef:gewoon er afhalen dan, wat er niet op zit, kan ook niet afgekeurd worden.. (knippers zijn niet verplicht)
zat ik dus ook al aan te denken
maar verder voor keuring,
-niet harder dan 45
-goedwerkende remmen
-voor en achterlicht
-niet harder dan 97dB
-scheurtjes in kabels ??? ( bij mijn koppelingskabel zit klein stukje waar geen rubber zit, is ook maar 3 cm ofzo, maar gaan ze daar moeilijk over doen misschien ? want de koppeling doet het wel gewoon goed)
-bel zit erop
-banden zijn ook in orde(voorband was nog nieuw van de vorige eigenaar)
-achterband is ook nog goed , zit nog een goed profiel in dus -stoplicht doet het ook, alleen van achterrem, want voorrem heeft er nog geen eens een
en tape zal ik er wel gewoon overheen doen dan is het wel goed denk ik
je moet met het afvoeren ook nog rekening houden met dat je geen luchtweerstand hebt
ze zetten em gewoon op een rollerbank dus geen luchtweerstand als je met rijden wel hebt
ik hoorde dat die sjapies em ook nog testen zonder er op te gaan zitten scheelt ook weer, mn monteur zijn dt werd hierdoor met 2 of 3 km verschil afgekeurd
Andriesfs1 schreef:je moet met het afvoeren ook nog rekening houden met dat je geen luchtweerstand hebt ze zetten em gewoon op een rollerbank dus geen luchtweerstand als je met rijden wel hebt ik hoorde dat die sjapies em ook nog testen zonder er op te gaan zitten scheelt ook weer, mn monteur zijn dt werd hierdoor met 2 of 3 km verschil afgekeurd
ja ik had toen straks wind mee, toen ging ie 45 zoiets
anders zal ik morgen nog keer testen
ik hoop trouwens wel dat ie goedgekeurd word ! misschien dat ik dan nét mee kan rijden met de meeting anders kom ik met ons pap met de motor/auto