bij de meeting vorig jaar was het ook mijn bobine hij reed toen heel brak en toen ik 5 minuten onderweg naar milsbeek was kapte de er helemaal mee daar heeft iedereen er de volle 3 dagen aan gesleuteld en echt alles gecontroleerd en bij de 7e bougie deed ie het ineens weer.
naar huis gereden en bij de tnak stop halferwege wilde die niet meer aan, met een nieuwe bougie deed ie het weer,
daarna reed ie steeds wel maar na een paar km begon hij steeds te stotteren en viel hij uit
naa de bobine vervangen te hebben was dit allemaal afgelopen
kortom, er kan vanalles gebeuren als je bobine stuk is
mpro09 schreef:bij de meeting vorig jaar was het ook mijn bobine hij reed toen heel brak en toen ik 5 minuten onderweg naar milsbeek was kapte de er helemaal mee daar heeft iedereen er de volle 3 dagen aan gesleuteld en echt alles gecontroleerd en bij de 7e bougie deed ie het ineens weer.
naar huis gereden en bij de tnak stop halferwege wilde die niet meer aan, met een nieuwe bougie deed ie het weer,
daarna reed ie steeds wel maar na een paar km begon hij steeds te stotteren en viel hij uit naa de bobine vervangen te hebben was dit allemaal afgelopen
kortom, er kan vanalles gebeuren als je bobine stuk is
vonkte hij toen ook bij je punten (wel he)?
morgen maar almere ff belle dat ze er zo snel mogelijk 1 opsturen