afspoelen en klaar
Wat heb jij vandaag op of met je brommer gedaan?
-
YamaSam
- 10000km gereden

- Contacteer:
harmen251 schreef:YamaSam schreef:
zelf daarstraks wat testruns tot n 85
graad 8 bougie gestoken
zou je de flandria nu al kunnen bijhouden denk je?
nope, denk het nog ni..
vandeweek mn uitlaatpoort wat omhoog en misschien da'k er dan ben...
mn top moet over de 90 liggen én hij zou iets harder moeten trekken... spannend dus!
-
Riemer
40 km zonder uitlaat gereden.
hij is afgebroken bij de cilinder, het opstaande randje helemaal aan het begin is afgebroken.
ik brommer stallen, als een dolle naar de bus, om toch op school te raken. rijd hij net weg...
dus uitlaat erop gebeund, en rijden.
wat een herrie
maar ik ben er wel, op school.
hij is afgebroken bij de cilinder, het opstaande randje helemaal aan het begin is afgebroken.
ik brommer stallen, als een dolle naar de bus, om toch op school te raken. rijd hij net weg...
dus uitlaat erop gebeund, en rijden.
wat een herrie
maar ik ben er wel, op school.
-
Martijn
Nog meer woede jegens de vorige eigenaar van mijn spulletjes...
Wie in VREDESNAAM zet er een verneukte schroef op iets ...
Dat is toch ook gewoon dom, ten eerste als het kapot gaat ben je een 30 min bezig om die klote schroef er uit te peuteren.
Nu goed, ik heb die schroef dus nog steeds niet uit mn remklauw omdat hij met een dosis roest erbij vast zit, ik heb m in mn schroefbank gezet en leuk lopen losslaan (poging tot dan). En hij zit iets minder vast, heb er dus maar kruipolie op los gelaten ...
Ik moet wel toegeven dat het zaakje flink roestig en smerig is... Maar goed ik vind het wel leuk om te knutseleren
Dat is toch ook gewoon dom, ten eerste als het kapot gaat ben je een 30 min bezig om die klote schroef er uit te peuteren.
Nu goed, ik heb die schroef dus nog steeds niet uit mn remklauw omdat hij met een dosis roest erbij vast zit, ik heb m in mn schroefbank gezet en leuk lopen losslaan (poging tot dan). En hij zit iets minder vast, heb er dus maar kruipolie op los gelaten ...
Ik moet wel toegeven dat het zaakje flink roestig en smerig is... Maar goed ik vind het wel leuk om te knutseleren
-
Jelle
-
Niels
- Site Admin

Martijn schreef:Nog meer woede jegens de vorige eigenaar van mijn spulletjes...
Koop zoiets:

-
Martijn
-
edje
-
Riemer
-
Jess