Ral gedraaide moer.

Alles over de techniek en sleutelen
jonnotje
1500km gereden
1500km gereden
Contacteer:

Bericht door jonnotje »

haha, wou ik net zeggen...

wel een sterke opmerking
occ1s
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door occ1s »

Dun ijs .. sorry ? die kende ik niet..
Axel

Bericht door Axel »

Korsakoff begint al in te treden bij die arme jongens uit 't oosten :lol:
occ1s
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door occ1s »

Hoezo joh :P?
Axel

Bericht door Axel »

Ow wacht het was natuurlijk: je op glad ijs begegeven :oops:

Foutje :lol: Je hebt gelijk :P
Martijn

Bericht door Martijn »

Axel schreef:Korsakoff begint al in te treden bij die arme jongens uit 't oosten :lol:

Geeeeeen bier voor jou :P
occ1s
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door occ1s »

: :lol:
Thomash
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door Thomash »

mjah om ff over het onderwerp te blijven praten:

Ik heb eens zo'n apparaatje gezien met een loei scherpe punt die deed je om de moer en dan rateltje er op en je sneed zo die moer in 2en.

Dacht het op kreidlerforum gezien te hebben maar kan het niet terug vinden op het moment..

edit: hebbes : http://www.kreidler.nl/forum/viewtopic. ... jter#41486
Laatst gewijzigd door Thomash op 10 apr 2008, 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

In de garage waar ik stage loop hebben we daar ook mooie dingentjes voor... Is gewoon een dop voor op de ratel, die sla je op de kapot gedraaide kop ( sommige mensen kunnen echt geen wielbouten vast zetten) en dan snijt hij er zich als het ware in.

'k zal binnekort eens een foto'tje maken 8)
Thomash
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door Thomash »

Dat is wel heel bijzonder rise and shine, ik verwissel denk per maand zo'n 10 stel velgen en het is mij nog nooit gelukt om een kop rond te krijgen en ik draai ze vast met een luchttol :lol: (wel eerst handvast)
Aad
1500km gereden
1500km gereden
Contacteer:

Bericht door Aad »

Thomash schreef:Dat is wel heel bijzonder rise and shine, ik verwissel denk per maand zo'n 10 stel velgen en het is mij nog nooit gelukt om een kop rond te krijgen en ik draai ze vast met een luchttol :lol: (wel eerst handvast)

Idd by my the same! Alleen ik doe ze meestal niet handvast, maar gewoon gelijk met de luchttol, das veel rylaxter :)
occ1s
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door occ1s »

Owh :p schijnbaar ben ik vergeten in dit topic te vertellen dat ik mn uitlaat er al op heb zitten, meende dat ik het al ergens vermeld had.
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Aad schreef:
Thomash schreef:Dat is wel heel bijzonder rise and shine, ik verwissel denk per maand zo'n 10 stel velgen en het is mij nog nooit gelukt om een kop rond te krijgen en ik draai ze vast met een luchttol :lol: (wel eerst handvast)

Idd by my the same! Alleen ik doe ze meestal niet handvast, maar gewoon gelijk met de luchttol, das veel rylaxter :)

, 't blijft van een volvo he.. :mrgreen:

K had er pas een waarvan de slotbout was afgebroken, maar niet niet ver genoeg om gewoon de velg overheen te kunnen trekken, dus toen was die dop wel handig 8)

Maar het komt toch best vaan voor dat de plaatselijke beunhaas die dingen kapodt heeft gedraait :roll:
Thomash
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door Thomash »

Aad schreef:

Is ook zo maar dan wordt het schroefdraad scherp en dat is slecht voor de bout. als je het helemaal goed wil doen smeer je die bouten ook nog wat in met kopervet maar daar ben ik wel te lui voor :P
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

occ1s schreef:Owh :p schijnbaar ben ik vergeten in dit topic te vertellen dat ik mn uitlaat er al op heb zitten, meende dat ik het al ergens vermeld had.

Ag, misschien heeft Ooit iemand er nog wat aan ( mocht die persoon de zoekmachine ontdekken :roll: )
Plaats reactie