bij mij trilt alles op een ander toeren tal: steppenbalk, kenteken.voorspatje,hadles. maar als je alles borgt is er niks aan de hand, er trilt igg niks los
Kentekenplaat is het enige wat bij mij trilt, ook het meest irritante. Ik heb er nu wat stukjes fietsband tussen gedaan, en van die plakvilt dingen voor onder meubels
Op mijn brom trilt niks alleen mijn sleutels. Heb zo'n hekel aan trillende dingen. Klinkt super goedkoop. als ik een lange tocht maakt tape ik m'n sleutels vast
Thomash schreef:Op mijn brom trilt niks alleen mijn sleutels. Heb zo'n hekel aan trillende dingen. Klinkt super goedkoop. als ik een lange tocht maakt tape ik m'n sleutels vast
heb je dan zo bos sleutels dan of zo:P
ik heb daar egt geen last van hoor aleen me kentekeplaatje en daar heb ik nu 3 moer achter in gedraaid in 1 bout
Thomash schreef:Op mijn brom trilt niks alleen mijn sleutels. Heb zo'n hekel aan trillende dingen. Klinkt super goedkoop. als ik een lange tocht maakt tape ik m'n sleutels vast
heb je dan zo bos sleutels dan of zo:P ik heb daar egt geen last van hoor aleen me kentekeplaatje en daar heb ik nu 3 moer achter in gedraaid in 1 bout
nee heb maar 3 sleutels er aan
1 van me contact. me slot en me buddy. en inderdaad is dat ook niet zo heel mooi maar het is beter dan een trillende kentekenplaat