Nu al voor de zoveelste keer
- jerrow
- 1000km gereden
geo schreef:Axel schreef:Dat zou ik niet doen, heb ik ook gebruikt bij me afgebroken tapeind------>linkse tap ook afgebroken------->nieuw rechtermiddencarter in moeten zetten
setje tappen niet bij gamma kopen
Maakt niet uit, zoiets breek je snel en als dat tapstukje erin zit kan je het wel vergeten want dat is harder metaal dan een boor. Gen**id ben je

-
- 1250km gereden
Tombo schreef::bow:
Meest geniale opmerking ooit, zit er op een dremel op een boorfunctie![]()
DUH! Een dremel is niet meer dan een veredelde boor zonder handvat.
Met een boormachine gaat het beter, daar kun je nauwkeuriger mee werken.
Over welke schroef heb je het? Om de ontsteking losser te zetten, maar bedoel je hiermee de contactpunten? Of de grondplaat (maar die zet je niet losser, maar gewoon vast).
Haha

Heb m er haaks opgezet, (eerst vliegwiel eraf) en toen over de lengte een gleuf gemaakt, zodat ik er met een 'grote' platte schroevendraaien in kon zetten.
Allemaal bedankt, nu die ontsteking nog ff goed zetten

-
- 2000km gereden
- Contacteer:
- ronny
- 100km gereden
daar sluit ik me bij aanjerrow schreef:Thomash schreef:ik probeer der eerst altijd nog een sleuf in te slijpen (met dremel ofzo) zodat ik hem er met een grote platkop uitkan draaien.
owja geen gamma bouten meer gebruiken
Idd, zo heb ik het overlaatst ongeveer ook gedaan.
Boor een gat erin, zo'n 5mm diep.
Daarna pak je je slaghamersetje, daar zit zo'n inbus stukje bij. Die sla je in het gat (gat iets kleiner geboord dan inbus) en daarna zet je je slagschroevendraaier erop en vlammen maar, gaat zo los!
Kunt ook slipje erin slijpen en dan met slagschroevendraaien platte kop erop en ook weer vlammen, hihi.
GreetzzZ...