Spuiten
- Aad
- 1500km gereden
- Contacteer:
rene schreef:ja dat weet ik maar misschien weet iemand wat iemand welk kleurnummer er vergelijkbaar is ?
Juist gister in 'n tusse uur effe in een autozaak geweest, daar tussen de potjes met bijstift lakken zag ik volgens mij een goeie 2ru blauwe kleur staan (moet mijn tank nog eens paar plekjes bijwerken) weet niet welk nummer 't is, maar daar zou je dus naar kunnen kijken.
Groet, Aad
-
- 2000km gereden
-
- 2500km gereden
Retour van Peter Kempe.
Hier een plaatje van mijn setje na het spuiten bij Peter Kempe.
Ik ben uitermate tevreden over het resultaat.
Zeker als je weet dat ik zelf de stickers had bij geleverd en Peter na het in de lak spuiten van de tank de lak zag wegkrullen omdat er silicone over de tankstickers zat.
Hij heeft de lak moeten verwijderen en de sticker ook. Heeft zelf nieuwe stickers geplaatst en de boel weer opnieuw , na schuren, in de lak gezet. Dit zonder ook maar 1 cent extra te vragen.
Klasse.

Ik ben uitermate tevreden over het resultaat.
Zeker als je weet dat ik zelf de stickers had bij geleverd en Peter na het in de lak spuiten van de tank de lak zag wegkrullen omdat er silicone over de tankstickers zat.
Hij heeft de lak moeten verwijderen en de sticker ook. Heeft zelf nieuwe stickers geplaatst en de boel weer opnieuw , na schuren, in de lak gezet. Dit zonder ook maar 1 cent extra te vragen.
Klasse.

-
- 1500km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 2500km gereden