Beste rijders
eindelijk heeft mijn fs1 3e9 de buiten lucht geroken en ik moet zeggen met een standaard setup en een fs1 pijpje rijdt hij wel lekker,nog niet super hard maar dat komt na de keuring wel.
1 vraag
kunnen jullie mij vertelen of het normaal is dat schakelen met een kleine bonk gepaard gaat?
lijkt wel of hij niet genoeg ontkoppeld maar als ik ook maar even aan mijn koppelings handle zit gaat hij al slippen
heeft iemand een suggestie???
alvast bedankt
schakelen
-
- 1500km gereden
- Contacteer:
ik denk dat je koppelings kabel te strak staat? zit er speling in je koppelings hendel, ongeveer 3 mm?
als dit in orde is kan het ook het koppelings wormpje zijn... onder her rubbere dopje in de linker carterkap zit een schroefje met een moertje, als je dat moertje een paar slagjes los doet kun je als het goed is dat schroefje naar binnen en naar buiten draaien. dit schroefje moet zover naar binnen gedraait zitten dat hij nét tegen het koppelings staafje binnenin zit(weet niet precies hoe dat heet)
als dat goed staat het moertje aandraaien zodat het niet gaat verstellen, en als de hendel nogsteeds 2 a 3 mm speling heeft zou hij goed moeten koppelen
als dit in orde is kan het ook het koppelings wormpje zijn... onder her rubbere dopje in de linker carterkap zit een schroefje met een moertje, als je dat moertje een paar slagjes los doet kun je als het goed is dat schroefje naar binnen en naar buiten draaien. dit schroefje moet zover naar binnen gedraait zitten dat hij nét tegen het koppelings staafje binnenin zit(weet niet precies hoe dat heet)
als dat goed staat het moertje aandraaien zodat het niet gaat verstellen, en als de hendel nogsteeds 2 a 3 mm speling heeft zou hij goed moeten koppelen