uitlaat

Alles over de techniek en sleutelen
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14485
Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum

Bericht door ginofs1 »

43mm.
gr gino
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Martijn

Bericht door Martijn »

Jep, dat gaat m worden :)
tweety

Bericht door tweety »

hoi izat net te lezen dat je gelijk naar zo groot mogelijke zuiger wilt gaan.
maar wat voor ziuger zit er nu dan in.
wand na een 43 is er bijna geen over maat meer die daar na nog past.
en als je nu nog een maatje klijner kan zal ik eerst daar voor kiezen.
wand je kan altijd nog naar een 43 ziuger gaan.
als de klijnere maat weer te ver versleeten is.


groete tweetyyellopower.
Axel

Bericht door Axel »

Daar zit idd wat in, als je em nu opboort naar 43 mm en hij loopt nog een keer vast kan je er niks meer mee
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14485
Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum

Bericht door ginofs1 »

43- 43.25- 43.50- 43.75- 44- en ga maar door.

van het bekende merk prox dat is top spul in krukas en zuigers.
gr gino
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
tweety

Bericht door tweety »

oke maar dan word van de onderkand gezien de poorten lings en rechts het schotje er wel heel erg dun.
en heel scherp dat is voor de toeren wel een probleem want je kan dan aleen maar hooge toere maaken.
en bij laage toere trekt hij niet meer en moet je snel; terug schaakelen.
en bij veel wind vald hij gegarandeert dood of wel heel erg terug.



groete tweetyyellopower :?:
edje

Bericht door edje »

tweety schreef:oke maar dan word van de onderkand gezien de poorten lings en rechts het schotje er wel heel erg dun.
en heel scherp dat is voor de toeren wel een probleem want je kan dan aleen maar hooge toere maaken.
en bij laage toere trekt hij niet meer en moet je snel; terug schaakelen.
en bij veel wind vald hij gegarandeert dood of wel heel erg terug.



groete tweetyyellopower :?:


volgens mij licht dat aan de timingen? en niet aan de scherpte van het tussenschotje :P
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18356
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

Idd :P
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 12187
Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

met de specifieke vorm van dat tussenschotje valt trouwens ook nog wat extra te winnen,
en méér dan door het te verwijderen ;)
when men were men, and helmets were for divers
jonnotje
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1984
Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
Locatie: Tuitjenhorn
Contacteer:

Bericht door jonnotje »

huh, vertel maar, ik ben benieuwd :)
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 12187
Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

beeld je gewoon in dat je de mengselwolk bent,
halsoverkop vlieg je plots door de spoelgaten,
domweg gevolgd vlieg je gesplitst gewoonweg los de uitlaat in,

.. die splitsing kan je doen richten,
stel je voor dat het een T-stuk was ipv een "Y"
de omweg die je daardoor maakt, zorgt ervoor dat dat uitlaatgat al lang weer toe is tegen dat je er bent ;)

vogel de rest maar zelf uit :)
when men were men, and helmets were for divers
Martijn

Bericht door Martijn »

tweety schreef:hoi izat net te lezen dat je gelijk naar zo groot mogelijke zuiger wilt gaan.
maar wat voor ziuger zit er nu dan in.
wand na een 43 is er bijna geen over maat meer die daar na nog past.
en als je nu nog een maatje klijner kan zal ik eerst daar voor kiezen.
wand je kan altijd nog naar een 43 ziuger gaan.
als de klijnere maat weer te ver versleeten is.


groete tweetyyellopower.


Daar heb je wel een punt! Honen zal inderdaad wel een probleem worden als ik geen wand meer over heb ! Misschien een beter idee om hem op te boren naar de grootste noodzakelijke diameter ?
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 12187
Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

:? dat spreekt elkaar wel tegen,
het voorstel is net van niet de grootste boring te pakken,
omdat je dan nog de reserve hebt om nadien omhoog te gaan als je iets voorhebt..

per se opboren tot de max is eigenlijk gewoon zonde van de gemiste tussenstages..
when men were men, and helmets were for divers
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 14285
Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

ik denk dat martijn de kleinst noodzakelijke diameter bedoelt
jonnotje
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1984
Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
Locatie: Tuitjenhorn
Contacteer:

Bericht door jonnotje »

YamaSam schreef::? dat spreekt elkaar wel tegen,
het voorstel is net van niet de grootste boring te pakken,
omdat je dan nog de reserve hebt om nadien omhoog te gaan als je iets voorhebt..

per se opboren tot de max is eigenlijk gewoon zonde van de gemiste tussenstages..


bedoelde je nou met die Y vorm en de T vorm dat je de spoelers op de uitlaat richt, of juist nu niet :? :)

,..en de zij of boven spoelers?
Plaats reactie