uitlaat
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14485
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
43mm.
gr gino
gr gino
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
hoi izat net te lezen dat je gelijk naar zo groot mogelijke zuiger wilt gaan.
maar wat voor ziuger zit er nu dan in.
wand na een 43 is er bijna geen over maat meer die daar na nog past.
en als je nu nog een maatje klijner kan zal ik eerst daar voor kiezen.
wand je kan altijd nog naar een 43 ziuger gaan.
als de klijnere maat weer te ver versleeten is.
groete tweetyyellopower.
maar wat voor ziuger zit er nu dan in.
wand na een 43 is er bijna geen over maat meer die daar na nog past.
en als je nu nog een maatje klijner kan zal ik eerst daar voor kiezen.
wand je kan altijd nog naar een 43 ziuger gaan.
als de klijnere maat weer te ver versleeten is.
groete tweetyyellopower.
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14485
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
43- 43.25- 43.50- 43.75- 44- en ga maar door.
van het bekende merk prox dat is top spul in krukas en zuigers.
gr gino
van het bekende merk prox dat is top spul in krukas en zuigers.
gr gino
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
oke maar dan word van de onderkand gezien de poorten lings en rechts het schotje er wel heel erg dun.
en heel scherp dat is voor de toeren wel een probleem want je kan dan aleen maar hooge toere maaken.
en bij laage toere trekt hij niet meer en moet je snel; terug schaakelen.
en bij veel wind vald hij gegarandeert dood of wel heel erg terug.
groete tweetyyellopower
en heel scherp dat is voor de toeren wel een probleem want je kan dan aleen maar hooge toere maaken.
en bij laage toere trekt hij niet meer en moet je snel; terug schaakelen.
en bij veel wind vald hij gegarandeert dood of wel heel erg terug.
groete tweetyyellopower

tweety schreef:oke maar dan word van de onderkand gezien de poorten lings en rechts het schotje er wel heel erg dun.
en heel scherp dat is voor de toeren wel een probleem want je kan dan aleen maar hooge toere maaken.
en bij laage toere trekt hij niet meer en moet je snel; terug schaakelen.
en bij veel wind vald hij gegarandeert dood of wel heel erg terug.
groete tweetyyellopower
volgens mij licht dat aan de timingen? en niet aan de scherpte van het tussenschotje

-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1984
- Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
- Locatie: Tuitjenhorn
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
beeld je gewoon in dat je de mengselwolk bent,
halsoverkop vlieg je plots door de spoelgaten,
domweg gevolgd vlieg je gesplitst gewoonweg los de uitlaat in,
.. die splitsing kan je doen richten,
stel je voor dat het een T-stuk was ipv een "Y"
de omweg die je daardoor maakt, zorgt ervoor dat dat uitlaatgat al lang weer toe is tegen dat je er bent
vogel de rest maar zelf uit
halsoverkop vlieg je plots door de spoelgaten,
domweg gevolgd vlieg je gesplitst gewoonweg los de uitlaat in,
.. die splitsing kan je doen richten,
stel je voor dat het een T-stuk was ipv een "Y"
de omweg die je daardoor maakt, zorgt ervoor dat dat uitlaatgat al lang weer toe is tegen dat je er bent

vogel de rest maar zelf uit

when men were men, and helmets were for divers
tweety schreef:hoi izat net te lezen dat je gelijk naar zo groot mogelijke zuiger wilt gaan.
maar wat voor ziuger zit er nu dan in.
wand na een 43 is er bijna geen over maat meer die daar na nog past.
en als je nu nog een maatje klijner kan zal ik eerst daar voor kiezen.
wand je kan altijd nog naar een 43 ziuger gaan.
als de klijnere maat weer te ver versleeten is.
groete tweetyyellopower.
Daar heb je wel een punt! Honen zal inderdaad wel een probleem worden als ik geen wand meer over heb ! Misschien een beter idee om hem op te boren naar de grootste noodzakelijke diameter ?
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 14285
- Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
- Locatie: Hilversum
- Contacteer:
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1984
- Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
- Locatie: Tuitjenhorn
- Contacteer:
YamaSam schreef::? dat spreekt elkaar wel tegen,
het voorstel is net van niet de grootste boring te pakken,
omdat je dan nog de reserve hebt om nadien omhoog te gaan als je iets voorhebt..
per se opboren tot de max is eigenlijk gewoon zonde van de gemiste tussenstages..
bedoelde je nou met die Y vorm en de T vorm dat je de spoelers op de uitlaat richt, of juist nu niet


,..en de zij of boven spoelers?