Inzakken in 3 & 4
Inzakken in 3 & 4
Hallo ,
m'n fs1 heeft het heel moeilijk om op een constante snelheid te rijden , hij zakt steeds terug in snelheid.
Je moet echt volgas gaan om op snelheid te kunnen blijven , het is echt volgas of niets ...
Te grote/kleine sproeier ?
ook als hij stationair draait , en je draait ineens de gas open, vermindert hij in toeren en wil hij stilvallen ..
Somebody help me ?
m'n fs1 heeft het heel moeilijk om op een constante snelheid te rijden , hij zakt steeds terug in snelheid.
Je moet echt volgas gaan om op snelheid te kunnen blijven , het is echt volgas of niets ...
Te grote/kleine sproeier ?
ook als hij stationair draait , en je draait ineens de gas open, vermindert hij in toeren en wil hij stilvallen ..
Somebody help me ?
- Handyman
- 500km gereden
- Berichten: 985
- Lid geworden op: 15 jun 2006, 20:42
- Locatie: Graft
Terugvallen kan van alles zijn of een combinatie ervan.
* tandwielverhouding
* te weinig compressie
* ontstekingstijdstip
* sproeier / gasnaald
* uitlaat
* valse lucht
* etcetera, etcetera....
Eigenlijk is je luchtstelschroef het minst belangrijk....
Ik gok op de ontsteking van tijd, dan wel verrotte contactpunten.
* tandwielverhouding
* te weinig compressie
* ontstekingstijdstip
* sproeier / gasnaald
* uitlaat
* valse lucht
* etcetera, etcetera....
Eigenlijk is je luchtstelschroef het minst belangrijk....
Ik gok op de ontsteking van tijd, dan wel verrotte contactpunten.
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1984
- Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
- Locatie: Tuitjenhorn
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:

een korte 150 komt ongeveer overeen met een lange 100..
sproeiers kan je niet voorspellen,
ik heb nog es twee volledige blokken opgepeperd, met imi nieuwe cylinders, alles gelijk gedaan en gevijld,
maar de sproeiermaten scheelden 20 (lange) om ze tegelijk te laten presteren
voor zover ik weet is het kleinste randje of groefje in een spoelkanaal of carb, de oorzaak van dat verschil..
when men were men, and helmets were for divers
- Triforce
- 2500km gereden
- Berichten: 4927
- Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
- Locatie: Zwolle
YamaSam schreef::shock: 110 kort?? damn man, als dat een korte mikunisproeier is, is dat wel straf!
een korte 150 komt ongeveer overeen met een lange 100..
sproeiers kan je niet voorspellen,
ik heb nog es twee volledige blokken opgepeperd, met imi nieuwe cylinders, alles gelijk gedaan en gevijld,
maar de sproeiermaten scheelden 20 (lange) om ze tegelijk te laten presteren
voor zover ik weet is het kleinste randje of groefje in een spoelkanaal of carb, de oorzaak van dat verschil..
de nummer die op de sproeiers staan betekenen de hoeveelheid cc benzine er in 1 minuut doorheen gaat ( dat is mikuni sproeier)
-
- 10000km gereden
- Berichten: 14285
- Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
- Locatie: Hilversum
- Contacteer:
Re: Inzakken in 3 & 4
Jorn schreef:Hallo ,
m'n fs1 heeft het heel moeilijk om op een constante snelheid te rijden , hij zakt steeds terug in snelheid.
Je moet echt volgas gaan om op snelheid te kunnen blijven , het is echt volgas of niets ...
Te grote/kleine sproeier ?
ook als hij stationair draait , en je draait ineens de gas open, vermindert hij in toeren en wil hij stilvallen ..
Somebody help me ?
he heb je een nieuwe?


-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer: