Higherking schreef:Beverwijk, blauwe 2ru aan het eind van de breestraat en nee ik was het zelf niet
Dat betekent dat er nog een fizzyrijder bij ons in de buurt woont Dan komt de teller op 6 (ik, nick uit velserbroek, jij, thomas in hoofddorp, thomas uit heemskerk en de unknown rijder Best veel eigenlijk. Oh en paar honderd meter van emn huis staat ook nog een blauwe 2ru in een garage. Is van een kennis van me. Ik kwam erachter dat ie die had toen ik em tegenkwam bij de toerrit bij de feestweek augustis vorig jaar. Toen had ik zelf men brommer net 2 dagen en reed zelf niet mee. Maar hij nam me dus ff mee naar zen garage (3 motoren en 1 brommer). Was wel nice, hij is van zen zoon maar die rijd nu ook motor en ik wete niet of ie er nog op rijd.
Er rijd ook oud chineesje in beverwijk/heemskerk rond oud wit pot helmpje
op op een blauwe 2ru achterspatbord helemaal veroest en scheuren op dat ding geweldig Ja Thomas uit heemskerk ken ik zit bij mij op school
Tombo schreef:Heb je wel het adres van het forum gegeven?
Nee, maar hij zei dat hij even ging kijken, was eem beetje vergeten dat er 2 fora waren En we stonden bij zon kruispunt te wachten, dus ben er snel vandoor gegaan, omdat ik anders weer een half uur moet wachten ( wat dat betreft zuigt arnhem monkey balls)