prijs zuigerkit
Nee das absoluut waar. Maaar, de afwerking is meestal niet alles. Leg maar eens een immitatie fs1 cilinder naast een ori. Je ziet het verschil direct!
Maarja, idd, Athena of Zeta, zijn ook immitatie merken maar daarom niet direct slecht. Uit eigen ervaring kan ik jullie meedelen dat deze cilinders zelfs goed zijn. Maar bij de gewone immi F5B's en FS1's is de afwerking ronduit slecht.
Maarja, idd, Athena of Zeta, zijn ook immitatie merken maar daarom niet direct slecht. Uit eigen ervaring kan ik jullie meedelen dat deze cilinders zelfs goed zijn. Maar bij de gewone immi F5B's en FS1's is de afwerking ronduit slecht.
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
- Tombo
- 17500km gereden
Niet alle imitaties zijn brak afgewerkt. De imitatie cilinders die ik thuis heb liggen, de gietijzeren dan, zijn oudere van "vroegah", die zien er stukken beter uit als de huidige imitatie cilinders (nieuwe). Spoelkanalen zijn gewoon symetrisch, niet lelijk met kartels enzo. Die aluminiums zijn echt stukken minder afgewerkt als die oude imitatie's die ik allemaal ehb liggen.
Maar idd, je betaald er ook vaak voor, maar een beetje handige jongen werkt dat bij. En een imitatie kan net zo hard, of harder zelfs, lopen als een originele hoor, ook een brakke. 't is maar net hoeveel tijd je er in (wilt) steken
Maar idd, je betaald er ook vaak voor, maar een beetje handige jongen werkt dat bij. En een imitatie kan net zo hard, of harder zelfs, lopen als een originele hoor, ook een brakke. 't is maar net hoeveel tijd je er in (wilt) steken
- Tombo
- 17500km gereden
-
- 10000km gereden
- Contacteer: