Nee ok, dus met een beetje aandacht aan de afwerking hoeft het niet zo veel uit te maken. Wat ik me ook afvroeg: heeft het veel zin als je er een originele zuiger instopt ipv ene imi? Dus heeft dat veel zin om warm/vastlopers te mijden?
Gaat nu een dikke 70. Onbewerkt dus. Niet superhard maar wel lekker soepeltjes zonder terug te vallen in toeren bij het opschakelen. Het is net wat je voorkeur is.
Gaat nu een dikke 70. Onbewerkt dus. Niet superhard maar wel lekker soepeltjes zonder terug te vallen in toeren bij het opschakelen. Het is net wat je voorkeur is.
Das idd een mooie snelheid, veel harder moet het ook niet gaan ivm met de pliesie
tuurlijk is dat wel es een keer goed voor het blokje
zo klinken ze allemaal op topsnelheid maakt dan gwoon gigantisch veel toeren
gwoon niet te vaak en te lang op top rijden en ook niet bij warm weer i.v.m. warmlopers
Axel schreef:Wat ik me ook afvroeg: heeft het veel zin als je er een originele zuiger instopt ipv ene imi? Dus heeft dat veel zin om warm/vastlopers te mijden?
Axel schreef:Nee ok, dus met een beetje aandacht aan de afwerking hoeft het niet zo veel uit te maken. Wat ik me ook afvroeg: heeft het veel zin als je er een originele zuiger instopt ipv ene imi? Dus heeft dat veel zin om warm/vastlopers te mijden?
Sowieso zou ik motorisch altijd origineel aanraden...
Het is misschien iets duurder, maar wel veel beter afgewerkt.
Axel schreef:Nee ok, dus met een beetje aandacht aan de afwerking hoeft het niet zo veel uit te maken. Wat ik me ook afvroeg: heeft het veel zin als je er een originele zuiger instopt ipv ene imi? Dus heeft dat veel zin om warm/vastlopers te mijden?
Sowieso zou ik motorisch altijd origineel aanraden... Het is misschien iets duurder, maar wel veel beter afgewerkt.
Ok maar originele cilinders vind je niet echt vaak in goede staat...