Alles over de techniek en sleutelen
reddevil
2500km gereden
Berichten: 3598 Lid geworden op: 19 apr 2007, 20:40
Locatie: Schagen (stroet)
Bericht
door reddevil » 06 mar 2008, 20:24
ja als je daar niet aan het gezeten.... is die toch niet zomaar lek?
Jelle
Bericht
door Jelle » 06 mar 2008, 20:25
Tombo schreef: Nogmaals, KIJK eerst eens WAAR die lekt...
rustig tom, rustig
nu is het laat, nu doe ik dat nimmeer
Niels
Site Admin
Berichten: 11146 Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag
Bericht
door Niels » 06 mar 2008, 20:34
Eén liter olie is al genoeg om een miljoen liter zoet water ondrinkbaar te maken
Die ene druppel (ga ff uit van 1ml) is toch maar 1000 liter drinkwater
Rij maar gewoon door hoor
reddevil
2500km gereden
Berichten: 3598 Lid geworden op: 19 apr 2007, 20:40
Locatie: Schagen (stroet)
Bericht
door reddevil » 06 mar 2008, 20:36
jezus!
dan heb ik al enorm veel water verspilt
mijn blok was een maand lek ofzo!
nu is ie gelast.. dicht
Niels
Site Admin
Berichten: 11146 Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag
Bericht
door Niels » 06 mar 2008, 20:37
Ik ook hoor
Mijn keerring was lek en toen moest ik ook redelijk vaak bijvullen...
...maar ik reed toen toch in België
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18356 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 06 mar 2008, 20:39
Dan maakt dat inderdaad niet uit
Handyman
500km gereden
Berichten: 985 Lid geworden op: 15 jun 2006, 20:42
Locatie: Graft
Bericht
door Handyman » 06 mar 2008, 21:01
Niels schreef: Ik ook hoor
Mijn keerring was lek en toen moest ik ook redelijk vaak bijvullen...
Ook een optie...
Als je linkerkeerring om de tandwielas lekt, loopt dat viavia langs je bok.
Of de genoemde koppelingstiftkeerring.
Of de steenbokkeerkring / kreeftkeerkring.
Niels
Site Admin
Berichten: 11146 Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag
Bericht
door Niels » 06 mar 2008, 21:03
Jah idd...
Die andere zijn keer
k ringen
Das voor het eerst sinds de basisschool dat ik die weer hoor
edje
Bericht
door edje » 06 mar 2008, 22:11
reddevil schreef: jezus!
dan heb ik al enorm veel water verspilt
mijn blok was een maand lek ofzo!
nu is ie gelast.. dicht
rij jij altijd rond in de drinkwaterfabriek dan
Axel
Bericht
door Axel » 06 mar 2008, 22:44
Hehe bij mij lekte die ook door de koppelstiftkeering en dat kwam ook via de bok naar beneden, was me vader ook heel blij mee
joeri
Bericht
door joeri » 09 mar 2008, 00:34
Ik denk eerlijk ook middenpakking lek. Carters uit elkaar halen --> oude pakking verwijderen met cuttermes of dergelijke --> nieuwe vloeibare pakking aanbrengen en over de ganse sluiting waar carters tegen elkaar komen!!!
FS1SE
1000km gereden
Berichten: 1038 Lid geworden op: 07 jan 2007, 13:12
Locatie: playa del carmen
Bericht
door FS1SE » 09 mar 2008, 12:22
de imi drukstift keringen deugen niet die lekken altijd koop een origineel en de elende is voor bij
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14485 Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum
Bericht
door ginofs1 » 09 mar 2008, 21:07
ja gewoon even goed droog en schoonmaken.
dan kan je goed zien waar het lekt.
gr gino
Yamaha rd50m
7500km gereden
Berichten: 9209 Lid geworden op: 25 okt 2007, 23:12
Bericht
door Yamaha rd50m » 09 mar 2008, 21:48
bij mij lekt hij ook aan koppelstiftkeering , is er simpele manier om dit op te lossen?
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
mpro09
10000km gereden
Berichten: 14285 Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:
Bericht
door mpro09 » 09 mar 2008, 21:49
orri keerring er daar in steken