tank ontroesten
tank ontroesten
Is het na het ontroesten noodzakelijk een van onderstaande produkten te gebruiken en wat is jullie ervaring met Tankcure of Tapox?
-
- 2500km gereden
ik heb het ook gebruikt..
het werkt erg mooi!..
alleen je moet uitkijken dat er niks van dat spul op de buitenkant komt..
dat spul is hardnekkig.. en DUN komt door elk kiertje..
nou succes ermee!
http://i133.photobucket.com/albums/q67/ ... en0001.gif
het werkt erg mooi!..
alleen je moet uitkijken dat er niks van dat spul op de buitenkant komt..
dat spul is hardnekkig.. en DUN komt door elk kiertje..
nou succes ermee!
http://i133.photobucket.com/albums/q67/ ... en0001.gif
kunt ook 2 componenten epoxy hars kopen (Voss chemie) Heb ik hier in de buurt bij een verfhandel gekocht. Al verschillende tanks van motoren mee behandeld. Gaat prima. 15 jaar geleden deze tip gekregen Toevallig behandelen van de yamaha tank mislukt. Waarschijnlijk niet goed genoeg schoongemaakt. Tweetaktbenzine is erg vet. Of niet lang genoeg uit laten harden. Moet wel een paar dagen uitharden. Er is spul te koop om de hars weer te verwijderen. Nog niet geprobeerd.
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
Heb gisteren het spul van tancure gekocht, zaljullieopde hoogte houden hoe het gaat.
Zag dat een van jullie gietwielen heeft, zijn die 18 inch en hoe werkt dat in combinatie met de standaard midden bok
Ik heb ook van diewielen gekocht maar nu is demiddenbok niet meer hoog genoeg.Ik heb overigens normale banden
Zag dat een van jullie gietwielen heeft, zijn die 18 inch en hoe werkt dat in combinatie met de standaard midden bok
Ik heb ook van diewielen gekocht maar nu is demiddenbok niet meer hoog genoeg.Ik heb overigens normale banden
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
- Tombo
- 17500km gereden
Hier ook 17" gietwielen.
Je kan een stripje ofzo onder je middenbok lassen, dan staat die weer wat hoger. Ik denk zelf dat je gat waar je middenbok as doorheen steekt uitgelubbert is. Normaal gesproken moet je brommer vrij hoog staan op de bok met 17", zeker meer als genoeg om 18" wielen "op te vangen"
Je kan een stripje ofzo onder je middenbok lassen, dan staat die weer wat hoger. Ik denk zelf dat je gat waar je middenbok as doorheen steekt uitgelubbert is. Normaal gesproken moet je brommer vrij hoog staan op de bok met 17", zeker meer als genoeg om 18" wielen "op te vangen"
-
- 10000km gereden
- Contacteer: