uitlaat
- Triforce
- 2500km gereden
uitlaat
wat voor uitlaat is een beetje goed voor een opgevoerde F5B
ik heb al met een snelle fs1 pijp gereden en toen had hij niks onderin en veel boven en nu rij ik met een orri pijp en 28mm bocht en nu rijd hij heel fijn in onder toeren veel meer dan snelle fs1 pijp en midden gebied trekt hij als een speer maar boven gebied totaal niet, ik kan nu iets van 70-73km/h met een snelle fs1 pijp 75 km/h,
ik zat zelf te denken aan een homoët 4p maar ik weet niet hoe die rijd op een F5B
ik heb al met een snelle fs1 pijp gereden en toen had hij niks onderin en veel boven en nu rij ik met een orri pijp en 28mm bocht en nu rijd hij heel fijn in onder toeren veel meer dan snelle fs1 pijp en midden gebied trekt hij als een speer maar boven gebied totaal niet, ik kan nu iets van 70-73km/h met een snelle fs1 pijp 75 km/h,
ik zat zelf te denken aan een homoët 4p maar ik weet niet hoe die rijd op een F5B
- Aad
- 1500km gereden
- Contacteer:
- Tombo
- 17500km gereden
- Triforce
- 2500km gereden
ik heb mijn F5B bewerkt jah en hij heeft een keer 85 gelopen maar ik heb al een afgevlakte hd kop en cilinder is ook 1 mm naar beneden gehaald, maar met een FS1 pijp is het rot onderin want hij heeft daar zo'n gebied waar hij minumum trekt en op een bepaald toeren tal schiet hij voor hij alsof hij van 1pk naar 4pk schiet zoiets,
heeft er nog iemand een langere pijp die precies hetzelfde lijkt als een orri pijp??
heeft er nog iemand een langere pijp die precies hetzelfde lijkt als een orri pijp??
- Tombo
- 17500km gereden
Je kan proberen zo'n "60cc" uitlaat te zoeken
Schijnen wat beter te rijden als een snelle normale fs1 pijp. Zo eentje hebben wij hier liggen, zat eerst onder de brommer van Falko, maar we vonden het geluid niet zo mooi (niet dat fluiten) en hij was niet zo mooi als een normale fs1 pijp die we hadden liggen.

Schijnen wat beter te rijden als een snelle normale fs1 pijp. Zo eentje hebben wij hier liggen, zat eerst onder de brommer van Falko, maar we vonden het geluid niet zo mooi (niet dat fluiten) en hij was niet zo mooi als een normale fs1 pijp die we hadden liggen.
- Triforce
- 2500km gereden
Tombo schreef:Je kan proberen zo'n "60cc" uitlaat te zoeken
maar waar kan ik deze uitlaat vinden, ik heb net nog gezocht maar ik kon niks vinden