ik zou hier graag iets te weten komen , ik ben er nog altijd ni uit of ik een 4takt blok onder men fs1 wil of het standaard blok (waarschijnlijk het standaard blok)
maar voor zo een 4takt blok moet je u blokophangingspunten omlassen , ik weet al ongeveer hoe het moet enzo np , maar kan dit later dan geen slechte effecten ofzo me zich meebrengen ? ik denk maar aan : om de vijf botte komt u blok los , electriciteit en al die shit.. lekken , of de kader plooit ofzo Wat denken jullie ervan ?
ik heb/ had dus ook een 4takt blok d'r onder gebeunt, niet echt heel veel werk, je moet wel een stukje van je frame afslijpen, maar vedder geen problemen ondervonden!
CB50 blok is volgens mij alleen moeilijk passend te maken.
Bij zo'n SS50 blok/liggende cilinder blok, is het voordeel dat je meteen een dikke keus aan blokken hebt.
De enige reden waarom ik een 4-takt blok eronder zou bouwen, is om er een 120cc blok onder te hangen
pff :d ben er nog ni uit , ma één van de redenen is vooral het geluid ..
zo een geluid van een 4takt blok vind ik persoonlijk veel mooier ...
en er is keuze aan veel meer uitlaten , en die staan ook vindik zeer mooi ..
maar langs de andere kant , een 4takt blok ziet er precies wel niet zo mooi uit op een fs1 dus ik weet ni
dan maak ik liever een mooie 2takter en het geluid boeit me ni dan een 4takt met mooi geluid ma die er niet uitziet