Rd80 heeft ook elektronische ontsteking.Tombo schreef:Aangepaste Yamaha DTR ontsteking of een zelfbouw op basis van Honda MB/MT ontsteking
Moet wel de grondplaat verdraait worden.
Rd80 heeft ook elektronische ontsteking.Tombo schreef:Aangepaste Yamaha DTR ontsteking of een zelfbouw op basis van Honda MB/MT ontsteking
carrejans schreef:Nogmaals, deze curve kan je zelf programmeren.ginofs1 schreef:ja dat klopt maar een HPI heeft een andere curve en is niet geschikt voor motoren die minder dan 12000 rpm draaien
Indien ik me het goed herinner heb jij er een poos geleden zo een kunnen testen, niet?ginofs1 schreef:carrejans schreef:Nogmaals, deze curve kan je zelf programmeren.ginofs1 schreef:ja dat klopt maar een HPI heeft een andere curve en is niet geschikt voor motoren die minder dan 12000 rpm draaien
Dat kan, dan moet je een CDI kastje kopen met computer programma ezv. heb je al gekeken wat dat kost![]()
Dat word hem dus niet.
dat is al weer een paar jaar terugHotWheels schreef:Indien ik me het goed herinner heb jij er een poos geleden zo een kunnen testen, niet?ginofs1 schreef:carrejans schreef:Nogmaals, deze curve kan je zelf programmeren.ginofs1 schreef:ja dat klopt maar een HPI heeft een andere curve en is niet geschikt voor motoren die minder dan 12000 rpm draaien
Dat kan, dan moet je een CDI kastje kopen met computer programma ezv. heb je al gekeken wat dat kost![]()
Dat word hem dus niet.