Naar mijn weten zijn er iig de volgende uitlaten:
LaFranconi:
Dit is een AfterMarket uitlaat, vrij prijzig maar ziet er dondersgeil uit, en naar wat ik heb horen zeggen rijdt hij goed hard en trekt ook enorm. Heeft geen enkele vorm van demping en geeft een takkeherrie die je 3 dorpen verder kunt horen. Na een ritje ben je zelf doof en heeft iedereen de balen van je. Met de afgebeelde lange bocht is deze pijp eerder langzamer dan een imi FS1-pijp dan sneller. Ook het expansie-effect waag ik te betwijfelen.

Homoet:
Dit is ook een AfterMarktet uitlaat, kost ongeveer 60/70 E en ziet er naar mijn mening minder gaaf uit (minder dan de LaFranconi), deze hebben enorm veel trekkracht en een hogere top dan normaal. Dit is een echte expansiepijp die bij de hele snelle cilinders voor wat extra vulling zorgt door een deel van het onverbrande mengsel dat in de uitlaat komt, terug de cilinder in te duwen op het moment dat de zuiger al omhoog gaat en de spoelpoorten gesloten zijn. Met een belly nog wat verbetering in het middengebied te bereiken.

Originele FS1 uitlaat:
Deze heb je in meerdere versies! Zo heb je de FS50 uitlaat, dit is een snelle lange uitlaat onderlangs met losse bocht en losse steun. Deze is ook als imitatie te krijgen. Maakt een haast rinkelend zundapp achtig geluid waar de een wat warmer van wordt dan de ander.
FS50 uitlaat:

Je hebt dan ook nog de uitlaat die bovenlangs loopt, deze is dacht ik net zo snel als een immi uitlaat. Het nadeel is dat je vaak een speciaal rechterzijkapje nodig hebt omdat hij anders tegen je zijkapje aankomt. Ook als imi verkrijgbaar
Uitlaat bovenlangs:

Dan heb je de normale korte onderlangse uitlaat met losse steunen en dunne losse bocht. Deze is meestal langzaam en heeft dan een extra buis erin gelast. Haal je die eruit, dan heb je een redelijk snelle pijp. Is ook als onbegrensde versie geleverd in het buitenland.
Slome/2f2 uitlaat (zien er hetzelfde uit)

De begrenzer:

Imi's
Immi FS1 uitlaat onderlangs:
Deze uitlaat lijkt een beetje op de ori uitlaat, aangezien hij ook onderlangs loopt. Deze uitlaat loopt ook hard, hij staat bekend als een "snelle uitlaat" De verschillen zijn dat hij een schuine achterkant heeft en een lasnaad boven en onderop de uitlaat, de uitlaatbocht zit ook vast aan de uitlaat, evenals de wartel die niet altijd even goed van kwaliteit is. De uitlaat wil ook niet altijd even goed passen op je FS1, vandaar dat je soms wat moet veilen aan je uitlaat of de uitlaat "spannen". Ondanks die nadelen is dit naar mijn weten veruit de populairste uitlaat omdat hij slechts 30 E kost.

Immi FS1 uitlaat bovenlangs:
Deze uitlaat lijkt ook wel op de ori bovenlangse uitlaat, behalve dat het uiteinde van de pijp wat langer is. Deze pijp loopt ongeveer net zo hard als de immi uitlaat onderlangs. En hij past niet altijd even mooi. Hij klinkt ook erg schel! Doorgaans is hij wel goed passend te maken door het deel onder de wartel eraf te zagen en hem op de brommer gemonteerd weer erop te lassen. Je kunt dan meteen de imi wartel vervangen door een die wel goede draad heeft en de kniprand die meestal in het eerste del van de bocht zit weg te vijlen. Met een lasrups rondom de einddemper sluit het bolletje de pijp beter af waardoor het geluid minder schel wordt.

Er is ook een lange imipijp met rechte afgeronde achterkant en vaste dikke bocht verkocht. Heeft dezelfde eigenschappen als de andere snelle imi.
Als ik wat vergeten ben of er klopt iets niet, schroom niet en geef een gil. Zodat ik of een mod het aan kan passen ! Gedaan!
Dank.