Leuk motortje! Je ziet tegenwoordig vaak dat zijn grote broer (900-nogwat CC) veel gebruikt wordt als basis voor een caferacer, erg gaaf altijd. Setje open pijpen erop en gaan!
Inmiddels staat hij weer klaar en te wachten op wat beter weer. Voorzien van een middenstandaard, Led verlichting rondom, Grote beurt gehad en geheel gepolijst en gepoetst.
gklijnhout schreef:Inmiddels staat hij weer klaar en te wachten op wat beter weer. Voorzien van een middenstandaard, Led verlichting rondom, Grote beurt gehad en geheel gepolijst en gepoetst. Gert.
mag ik vragen welke LED verlichting er in je koplamp zit.
In de koplamp zit een H4 LED lamp met koelventilator welke een lichtopbrengst heeft van 9600 lumen waarbij je moet denken dat een normale H4 lamp ongeveer 2800 lumen heeft en Xenon lamp 4800 lumen. Na wat prutsen om het juiste snijpunt (plaats) in de koplamplens te vinden het lichtbeeld uiterst strak is daarnaast zit er ook nog een LED stadslicht in met 5 led`s allemaal met een kleurtemperatuur van 8000 K deze lampen heb ik ook al weer een tijdje in mijn auto zitten en bevallen extreem goed. In het achterlicht zitten 2x Led 21/5 watt gangbaar verkrijgbare lampen in met elk redelijk veel gemonteerde led`s. Het totale lichtplaatje is aanzienlijk verbeterd zien en gezien worden is toch wel belangrijk.