Ik heb daarom enkele vragen (zie ook mijn toelichting):
1. De uitlaat:
a. Welke model uitlaat is op de FS1 in de folder (zie hieronder) gemonteerd?
b. Dit lijkt mij (gelet op de dikte van de uitlaatbocht) mogelijk al een snelle uitlaat, zo niet welke "lage" snelle uitlaat kan ik dan gebruiken voor een 69'er
2. Welk achterlicht hoort te zijn gemonteerd?

Toelichting:
V.w.b. de uitlaat. Diverse leden merken op dat op mijn FS1 een Zundapp/Kreidler uitlaat zit. Vanmorgen heb ik de uitlaat met Brillo van de ergste roest ontdaan, maar ik kan geen merk(tekens) terugvinden. Het systeem bestaat uit 3 delen: een bocht en een tweedelige demper. In de Nederlandstalige verkoopfolder op deze site staat ook een driedelig systeem afgebeeld, maar de scheiding tussen het voorste deel van de demper en het achterste deel zit eerder, nl. al onder de achteras. Verder is de bocht in de folder langer.

V.w.b. het achterlicht. Er was een ULO 222 achterlicht gemonteerd (zie 1e foto). In het spatbord zitten 3 gaten t.b.v. een achterlicht en er is ook nog een contour zichtbaar van een achterlicht, anders dan de ULO 222 ... rara. Ik heb begrepen dat ik een Spanninga achterlicht nodig heb. Ik heb inmiddels een Spanninga achterlicht, wat van een Puch af is gekomen. Is dit de juiste? Zo niet, naar welk model Spanninga moet ik dan zoeken?