Ben boos , heel erg boos op de wethouder van milieu in Amsterdam.
Wat is er aan de hand .heb voor het gemak het volgende stukje gekopieerd van een ander forum :
AMSTERDAM - Brom- en snorfietsen van voor 2011 zijn over een kleine twee jaar taboe in heel Amsterdam, inclusief stadsdeel Noord en het Waterlandse deel van de stad (landelijk Noord). Amsterdam wil een schone gemeente worden en vervuilende voertuigen weren.
Door redactie Dagblad Waterland - 25-2-2016, 6:29 (Update 25-2-2016, 6:30)
Er komen per 1 januari 2018 aparte milieuzones voor verschillende soorten voertuigen. In alle gevallen zijn die grofweg begrensd door de Ring A10, exclusief Amsterdam-Noord. Alleen voor oudere brom- en snorfietsen geldt dat ze ook niet meer in Noord mogen rijden en evenmin in de bebouwde kommen van de dorpjes in landelijk Noord.
Er wordt in dit besluit geheel geen rekening gehouden met onze hobby en het op de weg houden van een stukje cultureel erfgoed.

Net alsof wij duizenden vervuilende kilometers per jaar rijden.
Heb hierover al een brief thuis gehad van de Gemeente Amsterdam , maar kan misschien wel een weekend vignet (kopen) krijgen!!!!!!
Vind dit een erge beperking van mijn hobby omdat het zou inhouden dat ik zelfs niet meer van mijn huis zou kunnen wegrijden of een doordeweekse proefrit kan maken na onderhoud.
Ben daarom HEEL ERG BOOS op de kortzichtigheid van de Wethouder.