oke oke. tank is rondom de plek waar zadel met tank in contact komt redelijk erg geroest, van binnen nog wel helemaal gaaf. Op 1 plek lek, daar kwam benzine uit. Komt deels ook dat mijn zadel (nogal) lek was, vandaar dat ik die ook zoek. Dat was een soort van altijd natte spons tegen mijn tank aan, niet heel erg ideaal. Ik ben op het moment nog een beetje in dubio wat ik met de tank moet gaan doen. Deels aanpakken, helemaal aanpakken of nieuwe tank. De originele kleur wil ik niet kwijt, heel misschien blanco verf. Voor de rest rijd je brommer nog steeds als een zonnetje HJ.
Ik zou een alternatief bedenken voor een ori-blauwe-lak-tank, aangezien je die niet heel snel zult vinden en je wel wilt rijden. En je kunt altijd toehappen als hij wel wordt aangeboden een dezer jaren en dan switchen.
Soldeer of las de tank waar hij lekt. Wel eerst even heel goed leeg laten lopen en laten uitdampen. Een nieuw zadel checken of die niet weer de tank lek schuurt.
Ik zie op een site sproeiers die met maat 2,5 oplopen, dus 130 - 132,5 enz. Heeft die 2,5 nou echt nut of kan je beter per 5 groter gaan? En de sproeier maten die in de FAQ beschreven staan, gaan die over de korte zeskant of de lange zeskant?
jimf98 schreef:Ik zie op een site sproeiers die met maat 2,5 oplopen, dus 130 - 132,5 enz. Heeft die 2,5 nou echt nut of kan je beter per 5 groter gaan? En de sproeier maten die in de FAQ beschreven staan, gaan die over de korte zeskant of de lange zeskant?
aangezien mijn verlichting van mijn 2RU soms wel en soms niet werkt, en er draden in koplamp met schilders tape aan elkaar zitten, verwacht ik dat er flink gebeund is aan de kabelboom.
aangezien mijn verlichting van mijn 2RU soms wel en soms niet werkt, en er draden in koplamp met schilders tape aan elkaar zitten, verwacht ik dat er flink gebeund is aan de kabelboom.
de reden dat ik voor een complete boom wil gaan is omdat ik verwacht dat er veel stekkertjes ontbreken bij mij.
Als eerste is belangrijk om te weten welk type kabelboom je er nu in hebt zitten. Als je een 2RU kabelboom erin hebt zitten kun je deze niet vervangen door een 1J5/sF2 kabelboom. Stekkers passen niet allemaal plus een paar functionaliteiten zijn anders ingedeeld.
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.