Cilinder en kopje aangepast en het viel me op dat de krukruimte nogal vet was. Inlaat was ook met carterolie gevuld. Kap eraf, koppeling en tandwiel eraf, blijkt de bus veel te ruim voor de keerring. Toch maar eens uitvogelen of er verschil is in 2RU en FS1 of wat dit probleem precies veroorzaakt. Overigens zat ook een boutje van het schijfhuis los en aangezien ikzelf de laatste was die aan dit blokje heeft gesleuteld.....
Gebruikte bus was voor achter een OT voortandwiel. Die hebben een andere buitendiameter. Overigens is de primaire bus voor membraam wel met de kleine buitendiameter, maar is hij in totaal een stuk hoger. Even geen exemplaar los voor een plaatje, want die zijn naar Peter gestuurd.
Cilinder en kopje aangepast en het viel me op dat de krukruimte nogal vet was. Inlaat was ook met carterolie gevuld. Kap eraf, koppeling en tandwiel eraf, blijkt de bus veel te ruim voor de keerring. Toch maar eens uitvogelen of er verschil is in 2RU en FS1 of wat dit probleem precies veroorzaakt. Overigens zat ook een boutje van het schijfhuis los en aangezien ikzelf de laatste was die aan dit blokje heeft gesleuteld.....
Geeft NIX de beste maakt wel eens een vergissing voordeel is wel dat nooit meer voor zal komen
Even een klein advies, bij een volgende keer even de moer van het vliegwiel een paar slagen op de krukas draaien de spanbout van de trekker kan dan niet weglopen en hou je de schroefdraad op de krukas heel. Gert
Even een klein advies, bij een volgende keer even de moer van het vliegwiel een paar slagen op de krukas draaien de spanbout van de trekker kan dan niet weglopen en hou je de schroefdraad op de krukas heel. Gert
Het stuurslotje werkte niet met de sleutel met het goede nummer. Uit elkaar gehaald en net zo lang met de plaatjes gewisseld totdat het weer werkte. Weer wat geleerd...