Ik lees hier allemaal berichten waarin weinig positief wordt gesproken over de toerentellers. Je zou toch zeggen dat er ook goede exemplaren in omloop zijn? Er rijden toch zat brommers rond met een toerenteller, ook oldtimers? Of is de combi fs1 toerenteller gewoon een slechte??
Dit kwam ik vandaag tegen op het www. Bijna te mooi om waar te zijn en dan bedoel ik de prijs: 38 US$. Ongelooflijk dat men het voor dat bedrag kan maken?
Voor menigeen wellicht te modern, maar wie weet....
Even voor de duidelijkheid: Ik weet niet of dit plug en play werkt op een FS1.
Gisteren bij Wietse geweest. Opnieuw de boel open gehaald en doorgemeten. Er blijken enkele vitale deeltjes defect. Wietse gaat kijken of een een ander tegen redelijke kosten te verhelpen is. Wordt vervolgd.
Overigens lekker bakje koffie gedronken met oranje koek (Fries gebak): dik ienoarder!
Het blijkt dat de defecte onderdelen van mijn toerenteller uiterlijk dusdanig zijn beschadigd dat de typenummers niet leesbaar meer zijn. Deze gegevens zijn we wel nodig om vervangende onderdelen te halen en een en ander te herstellen.
Wie kan me helpen aan: 1 - een schema van een toerenteller voor een fs1?
Of
2- Wie heeft een (defect) exemplaar liggen welke open gemaakt mag worden om mogelijk leesbare gegevens te achterhalen?