[quote="Jeti"]Vraagje.. Hoe zit het met zwarte plastic tellers met geel en blauw randje?
Ik dacht dat blauw 2F2 was en geel 2RU, maar ik zie het nu ook anders gebruikt zijn. Is dat gewisseld / vervangen, of zit het anders dan ik dacht?
Het gaat dus om het randje aan de binnenkant om de teller heen.
Zijn er nog meer verschillen tussen de plastic tellers van 2RU, 2F2 en SE?[/quote De km teller van de 1j5 (1977) en de 2F2 (1978) zijn hetzelfde, zwarte kunststof behuizing met blauwe rand bij de wijzerplaat De 3E9 en de 2RU hebben dezelfde teller, zwarte kunststof behuizing met gele rand bij de tellerplaat.
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
Vraagje over de Honda CDI kastjes: Als deze niet goed (meer) zijn om een of andere reden (geen voorbeeld, maar lijkt me altijd mogelijk), doet de ontsteking het dan helemaal niet meer, of reageert hij dan anders ofzo? Hoe herken ik dat?
Ik heb een paar kastjes in Wellen gescoord (handig zo'n Honda knul bij me) en wil deze eerst even testen voordat ik ze wachtend in een doos leg.
Jeti schreef:Vraagje over de Honda CDI kastjes: Als deze niet goed (meer) zijn om een of andere reden (geen voorbeeld, maar lijkt me altijd mogelijk), doet de ontsteking het dan helemaal niet meer, of reageert hij dan anders ofzo? Hoe herken ik dat?
Ik heb een paar kastjes in Wellen gescoord (handig zo'n Honda knul bij me) en wil deze eerst even testen voordat ik ze wachtend in een doos leg.
Hopelijk zijn het de goeie want het is nogal een knul ja ...
Jeti schreef:Vraagje over de Honda CDI kastjes: Als deze niet goed (meer) zijn om een of andere reden (geen voorbeeld, maar lijkt me altijd mogelijk), doet de ontsteking het dan helemaal niet meer, of reageert hij dan anders ofzo? Hoe herken ik dat?
Ik heb een paar kastjes in Wellen gescoord (handig zo'n Honda knul bij me) en wil deze eerst even testen voordat ik ze wachtend in een doos leg.
Hopelijk zijn het de goeie want het is nogal een knul ja ...
Haha komt goed. Er lag zo'n zelfde op de beurs nieuw in doos voor 140 euro, waar op stond waar het voor was.