Bij mijn weten is de F5B cilinder nog origineel met de standaard cilinderkop, alsmede de verhouding van de tandwielen.
Gemonteerd zit nu een 10 mm carburateur, sproeier onbekend. Wel zit er al een uitlaat op met 32 mm bocht.
Ik hoef geen brommer die een dikke 90 draait, maar rond de 60 km per uur zou wel een mooie snelheid zijn. Wat is jullie advies?
Cilinder en cilinderkop wil ik laten zoals die nu is. Op internet zie ik deze uitlaat:
http://www.fs1shop.nl/yamaha-uitlaat-sn ... p-302.html
Ik heb zo'n vermoeden dat deze uitlaat nu ook al op de brommer zit. Ik heb bij aanschaf een 16 mm Mikuni carburateur erbij gekregen.
Dus de uitlaat die hierboven vermeld staat monteren, de 16 mm carburateur en wat dan nog meer?? (nieuwe ketting+tandwielen zou ik geen probleem vinden)
Graag jullie advies, waarvoor dank!
