Ah, mooi zo! Nu niet meer willen verkopen hè! En mooi dat je uiteindelijk naar iemand toe bent gegaan met reserve spullen. Anders zou je dit wellicht niet zo snel (op deze manier) getest hebben.
De week in brommervlucht. Vrijdag dus bij Gino geweest, goedgoed. Zaterdag alles weer op z'n plek gestoken, nog steeds goed. Zondag testritje, half goed. Na een km of 5 ploffend en sputterend met 20 km/u in drie thuis weten te komen. Ontsteking gecheckt, perfect nog. Deze iets verlaat en als een zonnetje weer. Maandag, woensdag en donderdag lekker op de brom te werk, geen problemen. Zaterdagochtend van huis, na een paar honderd meter uit en nooit meer starten. Intussen staat de ontsteking weer op 1,8, de B8 is vervangen door een B7, en van sproeier 160 terug naar 150. Nog wat euro95 toegevoegd, hij rookte meer dan ik. Zo rijdt 'ie weer, maar start beroerd en loopt alleen hoogtoerig stationair. De hele carbfaq doorgelopen, maar weinig toeren is een drup benzine uit het luchtgaatje en motor uit. De gasnaald staat nu standaard, heeft het zin om die een stand hoger te zetten? In mijn beleving krijgt ie net iets meer benzine stationair zodat ie niet afslaat dan. Het id een 60cc met 16mm trouwens.
Ruik eens aan de blokolie of die naar benzine ruikt. Zoja, lekke keerring of middenpakking.
Ja, zelfmengend. Ik hoop het niet van die blokolie maar ik zal eens checken. Schijfhuiskeerring laatst nog gecheckt anders moet het hele blok open toch?