Yep ik ben er blij mee waarschijnlijk is het met die veertjes opgelost. voorlopig rij ik echter zo ik kijk nog even of ik nog iets met de koppeling afstelling kan doen. De reden dat ik nog geen veertjes bestel is dat er nog 3 blokjes liggen met een nukkige ontsteking en waarschijnlijk nukkige koppeling, dan bestel ik liever veertjes ineens dan telkens verzend kosten betalen. Ik verlang echt terug naar de tijd dat je gewoon naar de winkel in de buurt kon om iets te kopen, in plaats van op internet bestellen en dan vervolgens vooruit te betalen en dan maar afwachten wanneer het aan komt en wat er aan komt.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Wedsrtijdje gedaan met de TZR tegen een echte R1 natuurlijk verloren maar die TZR deed wel zijn best zo goed dat met het in de toeren gaan en het schakelen van de 2 naar de 3 er zoveel kracht vrij kwam dat ik de ketting doormidden trok weer een reden om de snelheid terug te brengen
Geen idee Gino ik heb nog niet gekeken en gelachen hebben we zeker Tom. De ketting was inderdaad niet echt super meer en een nieuwe ligt ook al een aantal maanden klaar. Maar het was wel leuk Yamaha pretendeert in haar folders dat de TZR de opstap naar de R1 is maar er ligt in werkelijkheid een hele wereld tussen.
Ach je weet toch wel de verkoop praatjes in folders, maar de tzr heeft alweer een nieuwe Regina ketting De oude was trouwens ook een Regina hij was net 2 schakels naast het visje geknapt. Maar eerlijk is eerlijk een R1 is ook een leuk brommertje