FS1 hobby is allang niet meer betaalbaar. Je kunt het wel minder duur maakten, vaak met 'consessies'. Ach ja. Het blijft hobby. En zolang je het leuk kunt houden, is het goed.
Jeti schreef:FS1 hobby is allang niet meer betaalbaar. Je kunt het wel minder duur maakten, vaak met 'consessies'. Ach ja. Het blijft hobby. En zolang je het leuk kunt houden, is het goed.
wat is betaalbaar? de fs1 is echt geen dure hobby, kijk eens naar een kreidler dat is duur vergeleken met een fs1. en tja een mobylette kost echt niets, dan is een street duurder.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat voor de een 'veel' is kan voor de ander niets zijn. Als je als 16-jarige werkt voor 2,35 per uur moet je lang werken voor de onderdelen, laat staan een hele brommer.. Dus dan wordt het al snel veel.
Mobylettes en onderdelen worden ook steeds duurder
FS1 is van de grootste brommer merken toch wel echt het goedkoopste. Zelfs in vergelijking met een moderne schakelbrommer of scooter is een FS1 nog best goedkoop (en daar rijden de meeste 16 jarigen liever op).
FS1 is geen merk. Denk wel dat Yamaha over het algemeen wat goedkoper is. Vooral als je kijkt naar DT onderdelen. Maar dat geldt voor Maxi ook, maar bijvoorbeeld Puch Monza onderdelen zijn weer vergelijkbaar met FS1.
Maar zo een brug is inderdaad net zo goed en net zo makkelijk. Mooi gemaakt. En lekkere ruimte zo te zien.