NIX schreef:Qua idee en kleur niet, qua stekkers wel. En het achterlicht en tellerverlichting zitten volgens mij over de accu ipv rechtstreeks op de lichtspoel. Mogelijk heeft een 378 geen remlicht.
Dank!
Hmz.. Idee was om de 3E9 draadboom voor de 378 te gebruiken. Maar dan kunnen we misschien toch beter kijken of we de huidige kunnen fixen.
NIX schreef:Qua idee en kleur niet, qua stekkers wel. En het achterlicht en tellerverlichting zitten volgens mij over de accu ipv rechtstreeks op de lichtspoel. Mogelijk heeft een 378 geen remlicht.
Aanvullinng op wat hj zegt. Alleen de 1975 378 draadboom heeft remlicht maar volgens mij nog wel de losse stekkertjes voor het teller boompje. De 3e9 draadboom heeft alleen het achterlicht branden in stand 2 als de motor niet loopt, de teller niet. bij een 3e9 boom komt de massa van de accu ruimte er zit dus geen massa draad meer aan de koplamp bevestiging.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Je kunt prima een 3E9 kabelboom in een 378 stoppen. Het ligt eraan hoe origineel alles moet zijn. Dat achterlicht kun je ook zo schakelen als je zelf wil. Je moet wel het juiste contactslot erbij pakken en als je niet een heel vroeg type ontsteking gebruikt, heb je gewoon de 4-polige blokstekker. Moet het een zij- of bovencontact worden? Een zijcontactboom is wel echt heel anders dan een bovencontactboom.
Heeft er iemand ervaring met bar end spiegels is dat wat of zonde van het geld? Op een van mijn 2 projecten zit de tzr stuurbediening en aangezien de tzr de spiegels op de kuip heeft is er geen mogelijkheid of ruimte voor montage op het stuur, vandaar dat ik aan bar end spiegels denk.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.