Ik begrijp dat je je aan het voorbereiden bent op de kentekening? Ik heb destijds hier vanwege de gemakkelijke en goedkope overgangsregeling echt meteen alles laten kentekenen wat ik had. Geen idee hoe het er straks bij jullie aan toe gaat, maar ik gok dat het in het begin ook meer een schouwing gaat zijn en later pas een technische keuring.
ja maar ik hoop op een uitzonderingsregeling/aparte regeling voor oldtimer, hoe dan ook de bfov is er toch mee bezig. Alleen het formaat van de platen is ronduit belachelijk, vind ze al groot voor op een gewone motorfiets. Maar laat staan zo'n plaat op een novio met een 17inch bandje met 2.00 breedte Ben benieuwd, maar een echte keerring lijkt me er momenteel toch niet aan te komen, bestaat immers ook niet voor motorfietsen
De wegenbelasting komt hier ook nog wel denk ik. APK zal er voorlopig niet komen denk ik, dan zullen ze eerst de motoren doen en dat komt er maar niet doorheen.
Er zullen voor de zomer nog geen nummerplaten zijn voor niet nieuwe brommers hoor ... Dus eer dat ze aan de old timer regelingen kunnen beginnen ... Ik vrees er ook voor voor keuring met alles erop en eraan ...
Er zullen voor de zomer nog geen nummerplaten zijn voor niet nieuwe brommers hoor ... Dus eer dat ze aan de old timer regelingen kunnen beginnen ... Ik vrees er ook voor voor keuring met alles erop en eraan ...
ik bedoel KEURING tjah volgens de nieuwe wetgeving/regeling zouden wij toch dit jaar aan de beurt zijn, nu jah, België..