Die uitlaat op de poster is toch een originele waarschijnlijk ... Hoe zit je dus het verschil tussen zo 1 als op de poster en een immi? Alleen als er een nummer is ingeslagen?
woers schreef:Die uitlaat op de poster is toch een originele waarschijnlijk ... Hoe zit je dus het verschil tussen zo 1 als op de poster en een immi? Alleen als er een nummer is ingeslagen?
Op die twee van mij staat niets. Je hebt er ook met Luhac of Luhao bij de ophanging.
woers schreef:Die uitlaat op de poster is toch een originele waarschijnlijk ... Hoe zit je dus het verschil tussen zo 1 als op de poster en een immi? Alleen als er een nummer is ingeslagen?
Op die twee van mij staat niets. Je hebt er ook met Luhac of Luhao bij de ophanging.
ik heb ook nog een originele liggen met schuine achterkant maar daar staat ook niks op , en ik weet dat hij orig is want men pa heeft hem destijd van de 1ste eigenaar gekocht en die heeft er altijd op gezeten
Ik had in1977 fs1 ij5 als je dan een snelle uitlaat onder je fs1 wou dan had je alleen die met de schuine achter kant en fels naad, of die met de rechte achterkant en fels naad, de hoge uitlaat die er nu wel is kon je hier bij ons niet krijgen ,tegenwoordig heb je ook die snelle uitlaten met schuin achterkant maar dan staat de fels naad er scheef onder in plaats van recht. Doede