ik heb nu al 4 maanden mijn 2RU en beetje hier en daar aangesleuteld. Motorische, heb ik een sneluitlaat geplaatst, 16mm carb en olietank verwijdert (nu zelf mixen). maar eerst, toen ik de brommert kocht liep 'ie rond de 42km/h na het plaatsen van die snel uitlaat 45km/h en na het plaatsen van de carb 40km/h!!! er zat eerst in de vervangde carb een sproeier van 120. die heb ik toen geplaatst in de nieuwe carb (16mm van jmpb) maar hij verzoop daar mee (een blub-geluid) toen heb ik weer die sproeier die bij de nieuwe carberateur kwam erin gestopt en no problemo! alleen de snelheid die wil het liefst rond de 55km/h hebben, ontsteking en alles helemaal in orde ben ook even naar het bromfietsmuseum hier in mij woonplaats: Berkhout geweest en hij vond het ook al raar. terwijl die man niks anders doet dan brommertjes restaureren.
heeft iemand een idee wat het probleem is of suggesties laat het mij alsjeblieft weten, alvast bedankt.
gr
Frank
wilt maar niet harder
-
- 50km gereden
- Jeti
- 17500km gereden
Re: wilt maar niet harder
Heb je ook je spruitstuk naar 16mm aangepast? (vervangen)
En lees verder de ervaringen op het forum over imi carbs. Worden afgeraden wegens slecht kunnen afstellen.
En lees verder de ervaringen op het forum over imi carbs. Worden afgeraden wegens slecht kunnen afstellen.
- NIX
- 10000km gereden