NIX schreef:De TZR van Jos vanmiddag even afgeragd. Het is dat de teller bij 80 stopt, want dat ding bleef doorgaan. Gaat eigenlijk best hard, zoiets.
Ja ik zag aan je smile toen je afstapten dat je blij verrast was
Die teller is begrensd maar dat is een kwestie van een draadje doorknippen dan gaat de teller tot 188 , maar ik zoek eigenlijk een andere teller eentje met een toerenteller die verder gaat dan 12000 toeren Je gaf zelf al aan dat hij beduidend meer toeren maakt dan de 12000 die deze toerenteller aan kan de huidige toerenteller raakt een beetje overspannen als hij in de powerband komt.
De tzr klinkt trouwens best wel vet als je er aan komt rijden dat hoor je natuurlijk niet als je er zelf op zit, ik snap nu wel beter dat die twee oudjes met hun Kreidler en Zundapp vorige week maar op de stoep gingen staan toen ik een keer gas gaf nadat ze me uit gedaagd hadden
De keerzijde is natuurlijk dat het een kwestie van tijd is hoelang de lol nog duurt door het intensiever controleren van de scooters durft de jeugd de scooters bijna niet meer op te voeren dus dan gaat een jankende TZR vanzelf meer opvallen
Wat de FS1 betreft daar heb ik vanmorgen de cilinder even af gehad je kunt wel zien waar de vastloper is geweest maar de schade is beperkt ik moet gewoon langer in rijden ik heb het even na gekeken ik dacht dat ik al bijna aan de 1000 kilometer zat maar ik zit pas op 736 kilometer ik wil nu tot de 1200 kilometer gaan en dan eens harder proberen dan 40/45 km/u.
Ik zag wel dat de zuiger niet helemaal boven in komt scheelt een milimeter of 4 misschien valt daar nog wat te halen Zoals ik al eerder in het andere topic zei hij rijd en trekt goed in alle versnellingen zelfs heuvel op en met wat wind tegen (al dreigt hij met wind tegen wel een heetloper te krijgen) maar gelukkig hoor je dat aan komen en laat ik m even af koelen.
Maar als je onbelast een keer gas geeft hoor je wel dat hij potentie heeft hij kan janken zoals ze in de jaren zeventig deden

Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.