Beste,
Ik ben hier nieuw op het forum en ik zit al 2 maand in panne met mijn FS1.
Deze was eerst gereviseerd geweest en heeft een nieuwe ontsteking gekregen en toen draaide deze zeer vlot.
een kleine kik en hij draaide direct tot voor kort tijdens een ritje op een zonnige dag waarbij de motor het begaf.
Ik was toen mijn nieuwe cilinder aan het inrijden en op zeer korte tijd is deze wel zeer warm geworden...
Het enigste wat ik hoorde op dat moment leek op een drukaflating..
Ik heb nog steeds ontsteking, de carbu werkt ook nog naar behoren en ik heb compressie en toch wilt de motor niet draaien. Kan er iemand me goeie tips ofzo geven waardoor ik deze motor terug aan de praat kan krijgen?
en zou het kunne dat er wel compressie is, maar geen aanzuig? De bougie blijft soms droog na enkele keren kikken..
FS1 dat niet meer wilt starten.
-
- Aan het inrijden
- Jeti
- 17500km gereden
Re: FS1 dat niet meer wilt starten.
Loopt je benzine goed door?
Heb je het blok zelf gereviseerd?
Is je nieuwe ontsteking ori of imi?
Heb je het blok zelf gereviseerd?
Is je nieuwe ontsteking ori of imi?
-
- 2500km gereden
Re: FS1 dat niet meer wilt starten.
Zo te lezen heb je een beste warmloper gehad.
Ik zou je adviseren om de cilinder eraf te halen en te controleren of er geen schade aan de zuiger, zuigerveren en/of cilinderwand is te zien. Plaats eventueel foto bij twijfel
Zo te lezen een mogelijk compressieprobleem
Ik zou je adviseren om de cilinder eraf te halen en te controleren of er geen schade aan de zuiger, zuigerveren en/of cilinderwand is te zien. Plaats eventueel foto bij twijfel
Zo te lezen een mogelijk compressieprobleem
1978 chroom 60 cc
- marco
- Sheriff of the Posbank