Post hier je actuele setup!
- jimf98
- 500km gereden
- Berichten: 911
- Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:23
- Locatie: Amsterdam
Re: Post hier je actuele setup!
bloktype: 2ru
inhoud: 49 cc
cyltype: 49cc F5B
cylinderkop: 50cc kop
carbu: Mikuni 16mm
sproeiermaat: ?
klepsoort of schijf: ?
uitlaat: snelle Luhac onderlangs
luchtfiltertype: ori
ontsteking: ?
bougietype: NGK B8hs
koeling: lucht
vertanding: 13-44
banden voor achter: 2.25/2.50
topsnelheid: 65 km/u
inhoud: 49 cc
cyltype: 49cc F5B
cylinderkop: 50cc kop
carbu: Mikuni 16mm
sproeiermaat: ?
klepsoort of schijf: ?
uitlaat: snelle Luhac onderlangs
luchtfiltertype: ori
ontsteking: ?
bougietype: NGK B8hs
koeling: lucht
vertanding: 13-44
banden voor achter: 2.25/2.50
topsnelheid: 65 km/u
-
- Aan het inrijden
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 06 jun 2013, 12:05
- Locatie: Slootdorp
Re: Post hier je actuele setup!
Ik weet diam 63 x 3.14=197.8marco schreef:Wat is de omtrek van je achterwiel ?
- marco
- Sheriff of the Posbank
- Berichten: 23438
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
- Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
Re: Post hier je actuele setup!
Met de jou door opgegeven snelheden zou je dan ongeveer 15.750 toeren maken (in theorie) 

- Tombo
- 17500km gereden
- Berichten: 18356
- Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
- Locatie: Achterhoek
Re: Post hier je actuele setup!
Netjes toch
- marco
- Sheriff of the Posbank
- Berichten: 23438
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
- Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
Re: Post hier je actuele setup!
Zeker. Maar ik zou graag een filmpje zien 

-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14485
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
Re: Post hier je actuele setup!
dat is zeker niet slecht voor deze gietijzeren cilinder met (standaard) een brood model uitlaatpoort.
-
- 50km gereden
- Berichten: 62
- Lid geworden op: 09 nov 2011, 22:49
Re: Post hier je actuele setup!
Bloktype:378
Inhoud:49CC
Cylindertype: Z1-60CC-43MM
Cylinder Kop: 60CC
Carbu:Mikuni 16MM
Sproeiermaat:180MM kort
Klepsoort of schijf:Membraam
Uitlaat:Snel-Luhac
Ontsteking:Elektronisch
Bougie Type:NGK B8HCS
Vertanding:14/44
Banden voor/achter:2.50/2.75
Topsnelheid:75km
Inhoud:49CC
Cylindertype: Z1-60CC-43MM
Cylinder Kop: 60CC
Carbu:Mikuni 16MM
Sproeiermaat:180MM kort
Klepsoort of schijf:Membraam
Uitlaat:Snel-Luhac
Ontsteking:Elektronisch
Bougie Type:NGK B8HCS
Vertanding:14/44
Banden voor/achter:2.50/2.75
Topsnelheid:75km
- dickfs1
- 100km gereden
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 28 feb 2014, 22:25
- Locatie: westland
Re: Post hier je actuele setup!
2f2 blok membraan
60 cc cylinder 43 mm gekieteld door minne Postma tuning
16 mm carburateur
14 tands voor 43 achter
Fs1 uitlaat
Top snelheid 90 km
60 cc cylinder 43 mm gekieteld door minne Postma tuning
16 mm carburateur
14 tands voor 43 achter
Fs1 uitlaat
Top snelheid 90 km
Qua patet orbis
-
- Tombo is mijn testpiloot
- Berichten: 14485
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
- Locatie: hilversum
Re: Post hier je actuele setup!
dickfs1 schreef:2f2 blok membraan
60 cc cylinder 43 mm gekieteld door minne Postma tuning
16 mm carburateur
14 tands voor 43 achter
Fs1 uitlaat
Top snelheid 90 km
dat is lang niet slecht
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- dickfs1
- 100km gereden
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 28 feb 2014, 22:25
- Locatie: westland
Re: Post hier je actuele setup!
Fs1 blok
fs1 cilinder
snelle schijf
16 mm carburator[
12 tanden voor 43 tanden achter
hoge uitlaat
fs1 cilinder
snelle schijf
16 mm carburator[
12 tanden voor 43 tanden achter
hoge uitlaat
Qua patet orbis
-
- Aan het inrijden
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 14 okt 2014, 19:20
Re: Post hier je actuele setup!
bloktype: FS1 4-bak origineel 469
inhoud: 60cc diameter 43.0mm
cyltype: imi FS1 60cc
cylinderkop: orri lagedrukkopje
carbu: Mikuni pro 16mm
sproeiermaat: 130 kort
klepsoort of schijf: origineel membraan
uitlaat: snelle uitlaat
luchtfiltertype: ori kleine ronde
ontsteking: originele oude type
bougietype: NGK B8Hs
koeling: orri lucht
vertanding: 15/41
banden voor achter: 2.50
vliegwiel: ...
compressie: ...
topsnelheid : 73km/h ( wil toch wat sneller
)
inhoud: 60cc diameter 43.0mm
cyltype: imi FS1 60cc
cylinderkop: orri lagedrukkopje
carbu: Mikuni pro 16mm
sproeiermaat: 130 kort
klepsoort of schijf: origineel membraan
uitlaat: snelle uitlaat
luchtfiltertype: ori kleine ronde
ontsteking: originele oude type
bougietype: NGK B8Hs
koeling: orri lucht
vertanding: 15/41
banden voor achter: 2.50
vliegwiel: ...
compressie: ...
topsnelheid : 73km/h ( wil toch wat sneller

-
- 100km gereden
- Berichten: 110
- Lid geworden op: 09 feb 2008, 21:01
- Locatie: Opende
Re: Post hier je actuele setup!
FS1 2RU met 378 blok, DT ontsteking en vliegwiel
!, 62cc (boring 44,5 mm), 16 mm, loopt 85 op gps. straks maar op motorkenteken.

- dickfs1
- 100km gereden
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 28 feb 2014, 22:25
- Locatie: westland
Re: Post hier je actuele setup!
Blok type fs1 55xxxxxx
Inhoud 60 cc
F5b 43 mm
60 CC kop
16 mm mikuni
180
Snelle schijf origineel
Hoge uitlaat helaas nog zonder originele zijkap hou me aanbevolen
Originele luchtfilter
Originele ontsteking
Ngk b8hs
Lucht koeling
13 voor 44 achter
2,75 voor 300 achter 17 inch
80 km per uur
Inhoud 60 cc
F5b 43 mm
60 CC kop
16 mm mikuni
180
Snelle schijf origineel
Hoge uitlaat helaas nog zonder originele zijkap hou me aanbevolen
Originele luchtfilter
Originele ontsteking
Ngk b8hs
Lucht koeling
13 voor 44 achter
2,75 voor 300 achter 17 inch
80 km per uur
Qua patet orbis
-
- 50km gereden
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 11 sep 2008, 22:35
- Locatie: Wormerveer
Re: Post hier je actuele setup!
Blok:2RU omgebouwd naar 5bak.
Schijf :standaard snel.
Onsteking :ori punten
Cil :60cc alu ajh
Kop: watergekoeld opmaat.
Carb:16mm ori.
Uitlaat: 32mm met een homoet.
Tand: 13 voor 44achter.
Wielen: gietwiel 18inch 3.00 achter 2.50 voor
Top rond de 80km.
Weeg zelf nogal zwaar.
Schijf :standaard snel.
Onsteking :ori punten
Cil :60cc alu ajh
Kop: watergekoeld opmaat.
Carb:16mm ori.
Uitlaat: 32mm met een homoet.
Tand: 13 voor 44achter.
Wielen: gietwiel 18inch 3.00 achter 2.50 voor
Top rond de 80km.
Weeg zelf nogal zwaar.
- Bollenkar
- 250km gereden
- Berichten: 337
- Lid geworden op: 14 sep 2021, 11:47
- Locatie: Velserbroek
- Contacteer:
Re: Post hier je actuele setup!
René
Frame: 2F2
bloktype: 2F2 (matching numbers)
inhoud: 50CC (was60CC)
cilinderltype: 2F2 origineel (was Athena 60 CC)
cilinderkop: K-star (was Puch Maxi 43MM hoge druk met squishrand)
carbu: mikuni 16mm
sproeiermaat: 160 (was 200)
Koppeling: drieplaats (zelf gemaakt)
klepsoort of schijf: membraan 16mm
uitlaat: imitatie snelle uitlaat (schuine achterkantje) / doorgezaagd en op maat gelast.
luchtfiltertype: standaard
ontsteking: standaard
bougietype: NGK B8HS
koeling: lucht
vertanding: 39/13 (1 op 3)
banden voor achter: voor 2,75 achter 3,00
topsnelheid:nog aan het inrijden, maar 60km (gps) al gehaald (was 80)
Bouwjaar bestuurder: 1968
Frame: 2F2
bloktype: 2F2 (matching numbers)
inhoud: 50CC (was60CC)
cilinderltype: 2F2 origineel (was Athena 60 CC)
cilinderkop: K-star (was Puch Maxi 43MM hoge druk met squishrand)
carbu: mikuni 16mm
sproeiermaat: 160 (was 200)
Koppeling: drieplaats (zelf gemaakt)
klepsoort of schijf: membraan 16mm
uitlaat: imitatie snelle uitlaat (schuine achterkantje) / doorgezaagd en op maat gelast.
luchtfiltertype: standaard
ontsteking: standaard
bougietype: NGK B8HS
koeling: lucht
vertanding: 39/13 (1 op 3)
banden voor achter: voor 2,75 achter 3,00
topsnelheid:nog aan het inrijden, maar 60km (gps) al gehaald (was 80)
Bouwjaar bestuurder: 1968
René.
Helaas geen FS1 meer. Maar wel een fijn rijdende CBF-1000
Helaas geen FS1 meer. Maar wel een fijn rijdende CBF-1000