Wist je dit?????
-
mpro09
- 10000km gereden

- Contacteer:
-
jeroenvans
- 1500km gereden

-
mpro09
- 10000km gereden

- Contacteer:
-
mpro09
- 10000km gereden

- Contacteer:
-
rise and shine
- 7500km gereden

- Contacteer:
Wist je dat ik net terug ben van de Essen Motor Show? En dat dat best wel vet was?
Veel mooie auto's, en natuurlijk veel, heel veel mooie dames
Opel bij de ingang.
Vet 'op gepimpte' waggie
rolls royce phantom II
Old school autotje
Mini auto van ford ( kinderspeelgoed met een grasmaaier moter achterop
)
Helemaal van Carbon
Ik heb natuurlijk veel meer foto's gemaakt maar heb geen zin meer om die te uploaden
Veel mooie auto's, en natuurlijk veel, heel veel mooie dames
Opel bij de ingang.
Vet 'op gepimpte' waggie
rolls royce phantom II
Old school autotje
Mini auto van ford ( kinderspeelgoed met een grasmaaier moter achterop
Helemaal van Carbon
Ik heb natuurlijk veel meer foto's gemaakt maar heb geen zin meer om die te uploaden
-
Yamaha rd50m
- 7500km gereden

wist je dat er zondag normaal iemand een rd van mij kwam kopen, alles afgesproken, gebeld en gemaild en alles was inorde, hij ging zondag om 7 uur de brommer komen halen, om half 8 stuurt de e*kel:" ik heb een scooter gekocht van een kameraad dus ik komt niet"
speciaal niet naar oldtimerbeurs geweest zodat hij brommer kon komen hale, was wel tegevaller!
speciaal niet naar oldtimerbeurs geweest zodat hij brommer kon komen hale, was wel tegevaller!
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
GoM!cky
- 1000km gereden

Yamaha rd50m schreef:wist je dat er zondag normaal iemand een rd van mij kwam kopen, alles afgesproken, gebeld en gemaild en alles was inorde, hij ging zondag om 7 uur de brommer komen halen, om half 8 stuurt de e*kel:" ik heb een scooter gekocht van een kameraad dus ik komt niet"![]()
Niet te geloven
Cheeerss
-
Thomash
- 1000km gereden

Ook in belgie zijn er dus mensen zonder fatsoen! Ik heb ook eens een afspraak gemaakt voor me tomos man zou morgen komen (was een neger).
Eigelijk wist ik al zeker dat hij niet zou komen maar dat hij niet eens belde vond ik wel het toppunt van onbeschoftheid!
Wat is er nou moeilijk aan je aan je eigen afspraken houden?
Eigelijk wist ik al zeker dat hij niet zou komen maar dat hij niet eens belde vond ik wel het toppunt van onbeschoftheid!
Wat is er nou moeilijk aan je aan je eigen afspraken houden?