Kickstart mechanisme stuk?
-
- 50km gereden
Re: Kickstart mechanisme stuk?
Kijk daar kan ik wat mee
Thanks
Thanks
-
- Tombo is mijn testpiloot
mzzz schreef:Kijk daar kan ik wat mee
Thanks
even pielen en het zit goed.
zal even kijken of ik een foto kan regelen

-
-
- 50km gereden
Nu begrijp ik het ,de weerstand van de klip dwingt het tandwiel de baan op.Dus is een braam van
de lagerbaan of tandwiel genoeg om het tandwiel mee te laten draaien zonder dat het zich verder richting krukas tandwiel beweegt dit verklaart het dode pedaal.
Op de terugweg van het tandwiel is deze door de zelfde oorzaak niet geheel in ruststand teruggekomen vandaar dat het pedaal 2 cm te weinig omhoog kwam.(iets wat mij wel lukte toen ik het pedaal met de hand weer naar boven trok).Ook is duidelijk wat het geratel tijdens het aanduwen is geweest , dat was dus het tandwiel wat tegen het krukas tandwiel stond te poetsen
Bedankt voor de hulp indien mogelijk maak ik een plaatje van de as en het tandwiel
Gr Jan
Of zit ik te lullen?
de lagerbaan of tandwiel genoeg om het tandwiel mee te laten draaien zonder dat het zich verder richting krukas tandwiel beweegt dit verklaart het dode pedaal.
Op de terugweg van het tandwiel is deze door de zelfde oorzaak niet geheel in ruststand teruggekomen vandaar dat het pedaal 2 cm te weinig omhoog kwam.(iets wat mij wel lukte toen ik het pedaal met de hand weer naar boven trok).Ook is duidelijk wat het geratel tijdens het aanduwen is geweest , dat was dus het tandwiel wat tegen het krukas tandwiel stond te poetsen
Bedankt voor de hulp indien mogelijk maak ik een plaatje van de as en het tandwiel
Gr Jan
Of zit ik te lullen?
Laatst gewijzigd door mzzz op 14 aug 2014, 23:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 50km gereden
ginofs1 schreef:http://s1234.photobucket.com/user/ginofs1/media/002_zps00ace68a.jpg.html
http://s1234.photobucket.com/user/ginof ... 6.jpg.html
Top man!
-
ja de spiebaan moet goed zijn zonder bramen of ingesleten plekken. tandwiel moet er goed en lekker over lopen.
-
- 50km gereden
ginofs1 schreef:ja de spiebaan moet goed zijn zonder bramen of ingesleten plekken. tandwiel moet er goed en lekker over lopen.
En dat doet hij echt niet
Gr Jan
-
das niet goed, maar ik heb het nog nooit gezien de boel word immers goed gesmeerd en toeren maakt het niet laat staan draaiuren. voor mij is dat uitgesloten.
misschien ben jij nu dan de eerste haha
die moet er ook zijn
misschien ben jij nu dan de eerste haha

-
- 50km gereden
Moet toch even reageren
Heb net de tijd genomen eea op het sleutelforum door te lezen,best wel geinig als je bij de laatste (oudste)postings begint .
Wat zie ik op 22- april 2007? Een onderwerp over de kickstarter.Gelijk zoekfunctie getest .uitgebreidt zoeken op topic onderwerp en gevonden nada.Alleen topics uit 2014 worden getoond niet de oudere. Sommige zaken zijn tot in den treure besproken maar je krijgt ze niet te zien en om alles door te lezen kost avonden (die ik niet altijdt heb).
Dus tot mijn spijt zal ik regelmatig toch een beroep op jullie moeten doen.
Alvast bedankt hiervoor. En verdomme wat wordt ik pissig van mensen die de uiteindelijke oplossing van hun probleem niet posten,Zoveel energie voor niets...
Heb net de tijd genomen eea op het sleutelforum door te lezen,best wel geinig als je bij de laatste (oudste)postings begint .
Wat zie ik op 22- april 2007? Een onderwerp over de kickstarter.Gelijk zoekfunctie getest .uitgebreidt zoeken op topic onderwerp en gevonden nada.Alleen topics uit 2014 worden getoond niet de oudere. Sommige zaken zijn tot in den treure besproken maar je krijgt ze niet te zien en om alles door te lezen kost avonden (die ik niet altijdt heb).
Dus tot mijn spijt zal ik regelmatig toch een beroep op jullie moeten doen.
Alvast bedankt hiervoor. En verdomme wat wordt ik pissig van mensen die de uiteindelijke oplossing van hun probleem niet posten,Zoveel energie voor niets...
- hans.m
- 1500km gereden
ja met de zoekfunctie is echt iets mis! Het werkt gewoon niet! Wat ik soms doe is onderwerp intypen in google samen met fs1forum. dus bv 'kickstart fs1forum' googlen, levert in elk geval meer op dan de zoekfunctie 

- Jeti
- 17500km gereden
Volgens mij werkt de zoekfunctie alleen voor topics na de forum release/update.. Dat was inderdaad in 2014. Verwijzen naar de zoekfunctie is naar mijn idee niet echt zinvol. Gelukkig is de FAQ overzichtelijk en vind je het zo meestal ook wel. Voor de gevallen die daar in staan.