hans.m schreef:Wist je dag: eerste 'echte'' ritje vandaag gedaan met men suzuki gt250 (dus eindelijk men nummerplaat waar ik meer dan een maand op gewacht heb) Morgen naar de Ardennen
hans.m schreef:Wist je dag: eerste 'echte'' ritje vandaag gedaan met men suzuki gt250 (dus eindelijk men nummerplaat waar ik meer dan een maand op gewacht heb) Morgen naar de Ardennen
en gaat hij goed
ja best wel een 250 2-takt is toch wat vinniger dan een fs1'tje
Wist je dat zere voetjes en knie van hele dag van 10 - 20u door de Efteling zeulen en slenteren met mijn 43 kids van deze week. En dat na al 2 dagen in het bos lopen en te weinig slapen. Nu eindelijk op bedje. Trusten.
wist je dat nu zaterdag rondrit met de oldtimer brommer facebookgroep wist je dat meer dan 30 graden! wist je dat ik hoop op 50 aanwezig, zou een mooie opkomst zijn om voor de eerste keer iets te organiseren
wist je dat ik nog ongeveer 200 kilometer moet voordat de cilinder is ingereden brommertje trekt zo goed dat ik een tandje groter ga met mijn voor tandwiel. huidige voldeed met de 378 cilinder maar met de 2ru cilinder en de 16 mm maakt hij net teveel toeren. top weet ik nog niet heb ik nog niet gereden uit angst voor een heetloper eerst maar eens die 500 km rijden.
Wist je dat hele uitgebreide massagestoel 'gevonden' op het werk, waar ik gebruik van mag maken. Meteen maar even getest (in eigen tijd, don't worry). Dat wordt minstens een wekelijks bezoek aan die relax-kamer
Wist je dat de verhouding rijdende/niet rijdende tweewielers nog nooit zo groot is geweest. Enkel de Stinger en de DS7 zijn momenteel onberijdbaar. Die laatste zou normaal deze vakantie nog de baan op moeten kunnen.
Wist je dat ik de DT250 te koop heb staan, indien interesse...let me know
fs1man schreef:Wat is daar lekker aan? mist is vocht dus word je nat van natuurlijk een beetje afhankelijk van hoe dik de mist is.
Maar dat is een leuk gevoel op uw benen, want je hebt die koude vochtige mist en dan de warmte van het blokje. En het ligt van uw koplamp wordt zo als een sterrenregen weerspiegeld op de luchtdeeltjes! En rondom jou zie je dat de polder is bedekt met een dik wit deken. :3