Fut is er uit.
-
- 500km gereden
Re: Fut is er uit.
En anders, maak ik 5juli wat foto's van Jet om het pitspoezen-topic op te vullen
Misschien helpt dat wat?! :p
Misschien helpt dat wat?! :p
-
- 2500km gereden
Bestaat dat topic nog dan?
Ik kijk er vrijwel nooit.
Ik kijk er vrijwel nooit.
- Jeti
- 17500km gereden
Mihramoon schreef:En anders, maak ik 5juli wat foto's van Jet om het pitspoezen-topic op te vullen
Echt niet!
-
- 500km gereden
Jeti schreef:Mihramoon schreef:En anders, maak ik 5juli wat foto's van Jet om het pitspoezen-topic op te vullen
Echt niet!
Ik zou wel durven hoor :p
- Jeti
- 17500km gereden
Sta meestal aan de andere kant van het fototoestel
-
- 500km gereden
Jeti schreef:Sta meestal aan de andere kant van het fototoestel
Ik verdwijn altijd als ik iemand met een fototoestel zie
- NIX
- 10000km gereden
Ik kan ook niet 5 dagen voor m'n werk op pad zijn of iedereen denkt dat het forum dood is.
-
- 5000km gereden
Mihramoon schreef:pee67 schreef:Mihramoon schreef:pee67 schreef:Natuurlijk mis ik de ritjes.....gelukkig gaat het met het vrouwke wat beter, ze zal wel nooit uit de rolstoel komen, maar toch
is het wel allemaal stabiel waardoor ik ook weer eens een dag een ritje zou kunnen doen.
Dus na de verbouwing ga ik weer mee doen aan een rit.
Was die vrouw die in de zetel zat toen ik de brommer kocht jouw vrouw?
Yep, das mijn vrouwke ja
Complimenten dan, ik dacht dat ze maximum 25 jaar oud was... (en jouw dochter was ) maar jij bent 46 dus ofwel ziet jouw vrouw er ontzettend goed uit ofwel heb jij een jonge geest, en daardoor een jonge vrouw. Of ik ben enorm slecht in leeftijden inschatten. Hoe dan ook het zijn complimenten. ^^
Judith is 10 jaar jonger als mij en ziet er idd goed uit en daarnaast ben ik jong van geest
-
- 2500km gereden
Ik heb maar eens een ouder topic uit de mottenballen gehaald omdat het lijkt of dat het forum toch steeds vaker stil lijkt te vallen.
Het is natuurlijk al vaker gebeurd maar dan kwam er weer even een opleving maar daarna kakten het weer in.
Over de oorzaken verschillen de meningen, dat varieert van elk probleem en onderdeel is al besproken tot de saaie forum layout.
Nu is dit forum niet het enige forum waar het allemaal een beetje terug loopt dat gebeurd ook op andere forums , daarnaast mogen zestien en half jarige nu ook al met het rijbewijs beginnen dus velen slaan de brommer ervaring over waardoor er dus ook vrijwel geen nieuwe aanwas is , de leeftijd van de eerste fs1 rijders word steeds hoger , de 16 jarige die in 1969 zijn eerste fs1 beklom is nu 61.
Ook zie je vrijwel geen projecten meer voorbij komen en op marktplaats staan de laatste tijd nog maar weinig interessante onderdelen of projecten te koop.
Ik heb ook geen idee hoe ik het forum weer druk zou kunnen krijgen en het lijkt een beetje een klaagzang wat ik hier neer schrijf, maar dat is niet de bedoeling.
Ik vind het gewoon jammer dat de fut er nu echt uit lijkt te gaan, ik zelf heb geen ruimte meer voor nieuwe projecten financieel niet maar ook niet de ruimte in de schuur, het ziet er zelfs naar uit dat mijn vijfde fs1 gestaakt gaat worden.
Maar mijn huidige brommertjes verbeteren en veranderen kan natuurlijk nog wel.
Ik hoop dat ik aankomende winter toch weer wat leuke projecten hier op het forum voorbij mag zien komen die je graag wil volgen.
Het is natuurlijk al vaker gebeurd maar dan kwam er weer even een opleving maar daarna kakten het weer in.
Over de oorzaken verschillen de meningen, dat varieert van elk probleem en onderdeel is al besproken tot de saaie forum layout.
Nu is dit forum niet het enige forum waar het allemaal een beetje terug loopt dat gebeurd ook op andere forums , daarnaast mogen zestien en half jarige nu ook al met het rijbewijs beginnen dus velen slaan de brommer ervaring over waardoor er dus ook vrijwel geen nieuwe aanwas is , de leeftijd van de eerste fs1 rijders word steeds hoger , de 16 jarige die in 1969 zijn eerste fs1 beklom is nu 61.
Ook zie je vrijwel geen projecten meer voorbij komen en op marktplaats staan de laatste tijd nog maar weinig interessante onderdelen of projecten te koop.
Ik heb ook geen idee hoe ik het forum weer druk zou kunnen krijgen en het lijkt een beetje een klaagzang wat ik hier neer schrijf, maar dat is niet de bedoeling.
Ik vind het gewoon jammer dat de fut er nu echt uit lijkt te gaan, ik zelf heb geen ruimte meer voor nieuwe projecten financieel niet maar ook niet de ruimte in de schuur, het ziet er zelfs naar uit dat mijn vijfde fs1 gestaakt gaat worden.
Maar mijn huidige brommertjes verbeteren en veranderen kan natuurlijk nog wel.
Ik hoop dat ik aankomende winter toch weer wat leuke projecten hier op het forum voorbij mag zien komen die je graag wil volgen.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
-
- 1500km gereden
ik heb nog voor 10 jaar werk staan, kom er alleen niet aan toe.
3 fs1 zijn netjes, 7 moeten nog opgebouwd worden.
3 fs1 zijn netjes, 7 moeten nog opgebouwd worden.
-
- 1250km gereden
Ben ik de oudste nozem?
- Dr. Bob
- 500km gereden
- dickfs1
- 100km gereden
Ik ben 55 en nog bezig met mijn Kenny Roberto project bijna klaar zou wel foto's willen plaatsen maar dat lukt nog steeds niet
Qua patet orbis
- Sjonnies
- 250km gereden
dickfs1 schreef:Ik ben 55 en nog bezig met mijn Kenny Roberto project bijna klaar zou wel foto's willen plaatsen maar dat lukt nog steeds niet
Hier een kleine uitleg van plaatsen van foto's:
Yamaha 2F2 - DX
http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?f ... &start=420
http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?f ... &start=420
-
- 500km gereden
Ik denk dat jullie enkele jaren geleden gewoon veel geluk hadden dat er heel veel nieuwe fs1 liefhebbers tegelijkertijd met die hobby begonnen zijn.
Als ik bijvoorbeeld naar een Flandria forum kijk, daar is helemaal geen activiteit. In België is dat toch een populair merk.
Waarom er geen jongeren bijkomen is toch logisch: kijk naar de prijzen. Een nieuwe brommer is niet duurder.
Als je het als dagelijkse rijder wilt, dan kies je toch voor nieuw dan.
Ikzelf ben 31 en werk nu toch al een tijdje. Ik heb 1 RD en 1 FS1 en zou er graag nog een brommer bijhebben om aan te sleutelen. Maar die prijzen van fs1's zijn voor mij persoonlijk te hoog, om er zo nog eentje aan te schaffen.
En dan hoor ik toch vaak dat er "verzamelaars" zijn die nog zo'n 10 nog op te maken brommers hebben liggen. Die krijgen dat nooit meer opgemaakt, maar verkopen toch niet. Maar toch bieden zij nog steeds mee op de zoekertjes. Spijtig...
Als ik bijvoorbeeld naar een Flandria forum kijk, daar is helemaal geen activiteit. In België is dat toch een populair merk.
Waarom er geen jongeren bijkomen is toch logisch: kijk naar de prijzen. Een nieuwe brommer is niet duurder.
Als je het als dagelijkse rijder wilt, dan kies je toch voor nieuw dan.
Ikzelf ben 31 en werk nu toch al een tijdje. Ik heb 1 RD en 1 FS1 en zou er graag nog een brommer bijhebben om aan te sleutelen. Maar die prijzen van fs1's zijn voor mij persoonlijk te hoog, om er zo nog eentje aan te schaffen.
En dan hoor ik toch vaak dat er "verzamelaars" zijn die nog zo'n 10 nog op te maken brommers hebben liggen. Die krijgen dat nooit meer opgemaakt, maar verkopen toch niet. Maar toch bieden zij nog steeds mee op de zoekertjes. Spijtig...