Fs1 bleuh geluid
- Wiking
- 500km gereden
Re: Fs1 bleuh geluid
vertel nu gewoon wanneer hij bleuh doet is dat met een koude/warme motor als je optrekt of in alle versnellingen vlak voor z'n powerband en hij trekt hem niet verder z'n powerband in of als hij bleuht kan je dan je gas terug doen zodat hij dan geen bleuh zegt en hem daarmee toch doortrekt in z'n powerband.
vertel gewoon wat er gaande is je hoeft je niet te schamen of te schromen om een vraag te stellen en zeker niet denken dat het een domme vraag is of wat anderen wel of niet van je zullen denken.
Nu hebben mensen al een raar idee over je probeer dat te veranderen door duidelijkheid en zeker niet afhaken als er vragen over je problemen komen.
We willen allemaal dat je brommer blijft rijden!
vertel gewoon wat er gaande is je hoeft je niet te schamen of te schromen om een vraag te stellen en zeker niet denken dat het een domme vraag is of wat anderen wel of niet van je zullen denken.
Nu hebben mensen al een raar idee over je probeer dat te veranderen door duidelijkheid en zeker niet afhaken als er vragen over je problemen komen.
We willen allemaal dat je brommer blijft rijden!
- NIX
- 10000km gereden
Lees de FAQ over springende lampjes en rijden zonder accu.
- Cerfke
- 250km gereden
Ach man ik ben ook het slachtoffer eh...
- Wiking
- 500km gereden
je bent helemaal geen slachtoffer! je stelt jezelf op als slachtoffer niet doen geraak je later alleen maar mee in de problemen met jezelf.
vertel gewoon in alle details wat het probleem is probeer het uit te leggen in je eigen woorden en probeer de vragen die gesteld worden zo goed mogelijk te vertellen
vertel gewoon in alle details wat het probleem is probeer het uit te leggen in je eigen woorden en probeer de vragen die gesteld worden zo goed mogelijk te vertellen
- Cerfke
- 250km gereden
Dus ik rij gewoon in 4e rond 35km/h en wanneer ik gas geef (normaal trekt ie zich erdoor zonder problemen) dan doetie bleuh, stop ik en dan blijftie mooi draaien in rolantie 10seconden later kan ik terug in toeren gaan. Het is net alsof hij niet genoeg benzine krijgt?
- NIX
- 10000km gereden
Draai je gas wat langzamer open. Dat ie niet wil als je zo laag in toeren rijdt is normaal.
- Cerfke
- 250km gereden
Ok. Net alles terug samen gestoken en nogmaals gaan rijden en terug hetzelfde kom ik 300m verder houdt die ermee op, ik start hem terug en hij blijft rustig draaien in rolantie maar als ik gas geef houdt hij eerst in en dan bleuh... Zou het mss de condensator kunnen zijn in de ontsteking?
- NIX
- 10000km gereden
Nee, want je zegt zelf dat de punten niet vonken. Rij eens zonder tankdop.
- Cerfke
- 250km gereden
Zal ik straks eens proberen bedankt 

- Piet den Breejen
- 250km gereden
Trek de benzineslang van de carb af, en zet het kraantje open. Dan kun je zien of de benzine goed doorloopt door de slang. Met de tankdop op de tank. Stopt de toevoer na een poosje dan trek je vacuüm in de tank. Loopt de benzine gelijk niet door dan zit waarschijnlijk het kraantje of de slang verstopt. Dan het kraantje helemaal uit elkaar halen en niet alleen het filtertje en de slang goed door blazen. Je moet gewoon dingen uit gaan sluiten.
Met het rijden krijg je nu hetzelfde probleem als dat je de benzine kraan tijdens het rijden dicht zet. De benzine wordt niet op peil gehouden in de vlotterkamer van de carb. Dus er wordt meer verbruikt dan dat er toe stroomt.
Met het rijden krijg je nu hetzelfde probleem als dat je de benzine kraan tijdens het rijden dicht zet. De benzine wordt niet op peil gehouden in de vlotterkamer van de carb. Dus er wordt meer verbruikt dan dat er toe stroomt.
- Cerfke
- 250km gereden
Ik heb net geprobeerd om te rijden zonder dop maar het blijft hetzelfde, ook geprobeerd wat piet den breejen zij en de benzine komt er vlot uit. Maar ik ga nu achter een nieuwe bougie wie weet is het misschien een kapotte bougie? Of kan dat niet
- NIX
- 10000km gereden
Kapotte bougie, kapotte dop, kan allemaal.
-
- 5000km gereden
Koop meteen ook een andere bougiedop, kan je dat ook uitsluiten
- Cerfke
- 250km gereden
Misschien een domme vraag maar wat zijn de 'symptomen' van een kapotte bougie/bougiedop?
-
- 5000km gereden
Ik had eens een slecht functionerende bougiedop op men 1J6.
Moeilijk starten, en zonder regelmaat uitvallen tijdens het rijden. Was op de rondrit in Blauberg.
Gelukkig hadden we een reserve mee
Moeilijk starten, en zonder regelmaat uitvallen tijdens het rijden. Was op de rondrit in Blauberg.
Gelukkig hadden we een reserve mee