2RT

Alles over de techniek en sleutelen
Plaats reactie
julesdeclerck
Aan het inrijden
Aan het inrijden

2RT

Bericht door julesdeclerck »

Beste, ik heb nog niet zolang mijn 2RT maar ik heb vandaag vernomen van een man dat hij technisch niet zo inorde is, en dat mijn ambriance niet goed terugkomt en dat er problemen waarschijnlijk zijn in de carburateur. maar ik kan hier helaas zelf niet aan beginnen zonder nieuw gereedschap dat in de plaats moet komen. Dus zit ik wel in een probleempje. Ik hoop dat er iemand me uit de nood kunnen helpen. Allezins bedankt.
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank

Re: 2RT

Bericht door marco »

Wat moet er allemaal gebeuren?
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Om de carburateur te demonteren / af te stellen heb je alleen een schroevendraaier nodig (of ja, 2..plat en kruis).

Miss handig om erbij te zetten van waar je bent.
julesdeclerck
Aan het inrijden
Aan het inrijden

de veer vervangen van ambriage, een paar onderdelen eraan ook nog, ook mijn carburateur want hij is afgesteld geweest en rijdt nu 40 maar telkens wanneer ik 40 rij begint hij en rakelgeluid temaken en te kraken. Kan zijn dat ik niet allemaal de juiste benamingen geef van de onderdelen omdat ik ook meer en meer me wat ervan wil informeren. en ik woon te Wijnegem in Antwerpen. Mocht iemand in de buurt zijn en me willen helpen met dit alles te veranderen. Uiteraard zal ik degene die me daar bij wilt helpen zeker en vast betalen.
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Als je je wilt informeren, kun je eens kijken bij FAQ en Papierwerk (oa. zelf sleutelen handboek) op dit forum. Echt speciaal gereedschap heb je eigenlijk niet nodig, behalve eventueel een vliegwieltrekker (5 euro).
hans.m
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door hans.m »

julesdeclerck schreef:de veer vervangen van ambriage, een paar onderdelen eraan ook nog, ook mijn carburateur want hij is afgesteld geweest en rijdt nu 40 maar telkens wanneer ik 40 rij begint hij en rakelgeluid temaken en te kraken. Kan zijn dat ik niet allemaal de juiste benamingen geef van de onderdelen omdat ik ook meer en meer me wat ervan wil informeren. en ik woon te Wijnegem in Antwerpen. Mocht iemand in de buurt zijn en me willen helpen met dit alles te veranderen. Uiteraard zal ik degene die me daar bij wilt helpen zeker en vast betalen.

ik wil je wel helpen, woon niet zo heel ver van je. Maar heb volgende week blok en examens tot 26 juni :(
HotWheels
500km gereden
500km gereden

Bericht door HotWheels »

no offense maar wil de jeugd om cool te zijn wel een een ot bromfiets maar kennen ze buiten facebook blijkbaar geen tools :roll:
Mihramoon
500km gereden
500km gereden

Bericht door Mihramoon »

HotWheels schreef:no offense maar wil de jeugd om cool te zijn wel een een ot bromfiets maar kennen ze buiten facebook blijkbaar geen tools :roll:

Excuseer. Ik doe wel mijn best he! :p
HotWheels
500km gereden
500km gereden

Bericht door HotWheels »

jij wel ja dat heb ik al kunnen meelezen, maar jij opende dit topic dan ook niet hé :wink:
julesdeclerck
Aan het inrijden
Aan het inrijden

Beste Hans, ja we zouden eventueel wel eens kunnen afspreken na de examens, ik begin er ook stilletjes aan mee dus het zal voor na de examens zijn als u dat zou passen. Ik zal je weleens terug sturen zodra die periode voorbij is en allezins al hartelijk bedankt!
Plaats reactie