2RT
-
- Aan het inrijden
2RT
Beste, ik heb nog niet zolang mijn 2RT maar ik heb vandaag vernomen van een man dat hij technisch niet zo inorde is, en dat mijn ambriance niet goed terugkomt en dat er problemen waarschijnlijk zijn in de carburateur. maar ik kan hier helaas zelf niet aan beginnen zonder nieuw gereedschap dat in de plaats moet komen. Dus zit ik wel in een probleempje. Ik hoop dat er iemand me uit de nood kunnen helpen. Allezins bedankt.
-
- Aan het inrijden
Re: 2RT
de veer vervangen van ambriage, een paar onderdelen eraan ook nog, ook mijn carburateur want hij is afgesteld geweest en rijdt nu 40 maar telkens wanneer ik 40 rij begint hij en rakelgeluid temaken en te kraken. Kan zijn dat ik niet allemaal de juiste benamingen geef van de onderdelen omdat ik ook meer en meer me wat ervan wil informeren. en ik woon te Wijnegem in Antwerpen. Mocht iemand in de buurt zijn en me willen helpen met dit alles te veranderen. Uiteraard zal ik degene die me daar bij wilt helpen zeker en vast betalen.
- hans.m
- 1500km gereden
julesdeclerck schreef:de veer vervangen van ambriage, een paar onderdelen eraan ook nog, ook mijn carburateur want hij is afgesteld geweest en rijdt nu 40 maar telkens wanneer ik 40 rij begint hij en rakelgeluid temaken en te kraken. Kan zijn dat ik niet allemaal de juiste benamingen geef van de onderdelen omdat ik ook meer en meer me wat ervan wil informeren. en ik woon te Wijnegem in Antwerpen. Mocht iemand in de buurt zijn en me willen helpen met dit alles te veranderen. Uiteraard zal ik degene die me daar bij wilt helpen zeker en vast betalen.
ik wil je wel helpen, woon niet zo heel ver van je. Maar heb volgende week blok en examens tot 26 juni

-
- Aan het inrijden
Beste Hans, ja we zouden eventueel wel eens kunnen afspreken na de examens, ik begin er ook stilletjes aan mee dus het zal voor na de examens zijn als u dat zou passen. Ik zal je weleens terug sturen zodra die periode voorbij is en allezins al hartelijk bedankt!