Jeti schreef:Ik vind XP fijner dan Win7, maar ben toch overgestapt vanwege de gevoeligheid aangezien er geen beveiligingsupdates meer komen. En XP zal nog jaaaaren gewoon goed blijven werken. 98 doet het ook nog, was ook niet slecht.
En ik zweer ook bij Firefox, al jaren.
Ik denk dat de heisa rond het niet meer updaten van XP meer een economisch verhaal is. Ook de belastingdienst heeft een melding op de site staan. Want dan hoeven ze volgend jaar geen versie van het aangifteprogramma te maken voor XP. Ergens vind ik dat een kwalijke zaak. En ook de banken waarschuwen... feitelijk alleen maar om als hun eigen systeem weer eens faalt in ieder geval XP-gebruikers buiten spel te zetten.
Ik heb tot vorig jaar gewerkt met een pc met Windows Millenium. Dat werkt overigens nog steeds zonder fouten, maar de meeste virusscannerleveranciers maken geen versies meer voor de oudere Windowsversies.
Het gaat er naartoe dat iedereen elke paar jaar moet updaten omdat ze anders niet meer kunnen bankieren, aangiftes doen en dergelijke... dat treft dus weer de armeren in onze maatschappij

!!!