Yamaha rd50m schreef:iemand ooit al een hoge fs1uitlaat op een rd gepast?
Ja, past nog vrij goed moet alleen iets verder naar buiten dan bij een fs1. Het probleem is enkel de bocht, die van een hoge uitlaat van een flandria sp kan wel passen als die dezelfde diameter heeft Of zelf een bocht maken
Yamaha rd50m schreef:iemand ooit al een hoge fs1uitlaat op een rd gepast?
Ja, past nog vrij goed moet alleen iets verder naar buiten dan bij een fs1. Het probleem is enkel de bocht, die van een hoge uitlaat van een flandria sp kan wel passen als die dezelfde diameter heeft Of zelf een bocht maken
gewoon een stuk uit de bocht halen zou niet lukken?
Yamaha rd50m schreef:iemand ooit al een hoge fs1uitlaat op een rd gepast?
Ja, past nog vrij goed moet alleen iets verder naar buiten dan bij een fs1. Het probleem is enkel de bocht, die van een hoge uitlaat van een flandria sp kan wel passen als die dezelfde diameter heeft Of zelf een bocht maken
gewoon een stuk uit de bocht halen zou niet lukken?
Neen, het onderste stuk van de bocht is te kort helaas Dan zit ge vast achter het frame, ma met een ty- uitlaat moet da perfect gaan bedenkt ik ineens
Yamaha rd50m schreef:iemand ooit al een hoge fs1uitlaat op een rd gepast?
Ja, past nog vrij goed moet alleen iets verder naar buiten dan bij een fs1. Het probleem is enkel de bocht, die van een hoge uitlaat van een flandria sp kan wel passen als die dezelfde diameter heeft Of zelf een bocht maken
gewoon een stuk uit de bocht halen zou niet lukken?
Neen, het onderste stuk van de bocht is te kort helaas Dan zit ge vast achter het frame, ma met een ty- uitlaat moet da perfect gaan bedenkt ik ineens
Of een DT uitlaat? Heb ik er net 2 van weggedaan. Of daar alleen de bocht van. Die zijn wel makkelijk te vinden denk ik.
Yamaha rd50m schreef:iemand ooit al een hoge fs1uitlaat op een rd gepast?
Ja, past nog vrij goed moet alleen iets verder naar buiten dan bij een fs1. Het probleem is enkel de bocht, die van een hoge uitlaat van een flandria sp kan wel passen als die dezelfde diameter heeft Of zelf een bocht maken
gewoon een stuk uit de bocht halen zou niet lukken?
Neen, het onderste stuk van de bocht is te kort helaas Dan zit ge vast achter het frame, ma met een ty- uitlaat moet da perfect gaan bedenkt ik ineens
Of een DT uitlaat? Heb ik er net 2 van weggedaan. Of daar alleen de bocht van. Die zijn wel makkelijk te vinden denk ik.
Zijn dat niet voornamelijk expansies? De eerste modellen hadden een gewone omhooglopende bocht maar die vind je ook niet vaak
Die verdikking begint gewoon op het goede moment. Juist bij een normale pijp begint hij te laat. Kijk naar de bocht van je snelle RD's, die is ook maar heel kort.
Die verdikking begint gewoon op het goede moment. Juist bij een normale pijp begint hij te laat. Kijk naar de bocht van je snelle RD's, die is ook maar heel kort.
voor prestaties heb je gelijk, maar voor de looks maakt die verdikking het moeilijk om de bocht op een fs1 uitlaat te gebruiken voor een rd volgens mij zou een hoge uitlaat wel mooi op de rd caféracer staan
binnekort eens oude fs1 en ty uitlaat zoeken om te testen. heb gezien, bij een originele ty uitlaat begint de verdikking ook pas bij de uitlaat zelf, maar die zijn dan weer moeilijk te vinden gok ik http://www.yamahaty.com/images_site/50/5012.jpg