fs1man schreef:Zit zo te zien ook een echt brom FIETS tussen die met het tankje tussen het frame onder het zadel. echt een fiets met hulpmotor.
Is een kaptein mobylette uit 1952 een S3 jos
Nog gekker Jos er zat ook een rijwielgedeelte bij in onderdelen ... geen motor geen tank niks die ik zelf niet thuis kon brengen .... een kennis van me gelijk ..
Wala een Indian uit de jaren 20 ..... weet niet of ik hem compleet krijg maar ga het wel proberen !!!
NIX schreef:Ik snap niet dat mensen zich überhaupt vervelen, ik heb alleen maar te weinig tijd.
Ik ook Nix veel te weinig en moet het verplicht rustig aan doen ....
Meeste ga weer weg heb wat apart voor me eigen gehouden
Wel leuk dat er ook een belgisch tintje aanzit er ziet een hele oude( Race) fiets bij van het merk AJAX
2 buitenboordmotoren Antiek waarvan 1 de Berini Boatmaster is ...
Deze zal voortaan in Belgie te bezichtigen zijn in het belgisch fietsmuseum ...... bleek uit 1904 te zijn en 1 van de allereerste koersfietsen ... welicht heeft hij meegereden in de tour de france ......
Jens36 schreef:Die heb je dan toch gedoneerd aan ons land neem ik aan?
Nope Wel wilde een nederlands museum meer betalen en dan praat ik niet over een paar euro !
Maar zoiets hoort ik het land van herkomst vind ik .. Belgie zit vol tour de france liefhebbers in nederland leeft dat niet zo als bij jullie .....
Ik heb net op tijd me goede daad weer gedaan voor 2013
volgens de papieren 17-7-1979 maar ik moet het onderste linker holle deel vervangen samen met het linker plaatdeel waar de standaard doorheen gaat die is erg verwrongen. als ik er zo naar kijk is er bij postnl iets heel zwaars op de linker voetsteun terecht gekomen met een behoorlijke klap en heeft dus die delen verbogen
ik heb hem gekocht zoals het bovenste plaatje, je kon zien toen ik hem uit de verpakking haalde dat er iets tegenaan was gegaan en de gedeelte waar hij verbogen is zijn vers (de verf is daar vanaf gesprongen tijdens de klap).
Het is op zich niet zo'n enorm probleem want ik heb nog een frame liggen die die een frontaaltje heeft gehad daar kan ik de bruikbare delen vanaf slijpen en op dit frame lassen en dan zien we er helemaal niets meer van.