Ik heb een beetje zitten opzoeken en het lijkt mij gemakkelijker om een vel pakkingpapier te kopen en zelf uitsnijden ipv te bestellen in nederland en een week wachten.
hoe dik moet dan juist het vel dan juist zijn en is het rubber of papier, bij mij zit er een rubbere op nu.
stefyvd schreef:Ik heb een beetje zitten opzoeken en het lijkt mij gemakkelijker om een vel pakkingpapier te kopen en zelf uitsnijden ipv te bestellen in nederland en een week wachten. hoe dik moet dan juist het vel dan juist zijn en is het rubber of papier, bij mij zit er een rubbere op nu.
Uitsnijden? Hoop geleuter ze. Beter gwn bestellen. Kost niet veel.
stefyvd schreef:Ik heb een beetje zitten opzoeken en het lijkt mij gemakkelijker om een vel pakkingpapier te kopen en zelf uitsnijden ipv te bestellen in nederland en een week wachten. hoe dik moet dan juist het vel dan juist zijn en is het rubber of papier, bij mij zit er een rubbere op nu.
Misschien heb ik nog wel een setje liggen. Is niet ver van Temse. Tegen Dendermonde.
Ganse dag in mijn kot gezeten en vergeten te kijken. Echt niet aan gedacht. Maar ik vertrek morgen ook naar ardennen, dus ik ben ook niet meer thuis tot het weekend.
Inmiddels word er al 3 dagen over een pakking van een paar centen gesproken hier,
had je de spullen besteld bij een webshop bestond er een grote kans dat je
het voor het weekend in huis had gehad
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.